میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سیاست

مطبوعات ترکیه پنجشنبه 5 ژانویه 2023

استار: محقق هلندی ماهیت پ‌.ک‌.ک/ی.پ.گ را افشا کرد

تبلیغ در عصر ترکیه

روزنامه خبرترک: اردوغان: همراه با ملت، قرن ترکیه را خواهیم ساخت

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه می‌خواهند کشوری را به میراث بگذارند که در آن جوانان بتوانند به اهداف قرن ترکیه برسند، گفت که همراه با ملت به این هدف خواهند رسید. اردوغان گفت: قدرت سیاسی، دیپلماتیک و نظامی کشورمان را افزایش خواهیم داد. به کاری که انجام داده‌ایم راضی نخواهیم شد، به دنبال اهداف بیشتری خواهیم بود.

حریت: هشدار صریح اردوغان به آتن

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور تصریح کرد که دستور افزایش برد موشک تایفون به 1000 کیلومتر را صادر کرده است. موشک تایفون از فاصله 561 کیلومتری به هدف خود اصابت کرده و باعث وحشت یونان شد. اردوغان خطاب به یونان گفت: نسبت به کسانی که به ما کاری نداشته باشند، اقدامی انجام نخواهیم داد.

صاباح: پاکستان اردوغان را نامزد دریافت جایزه صلح نوبل کرد

محمد صادق سنجرانی، رئیس مجلس سنای پاکستان اعلام کرد که اردوغان را به دلیل تلاش‌هایش در جریان جنگ روسیه و اوکراین نامزد دریافت جایزه صلح نوبل کرده‌اند. سنجرانی گفت: اردوغان با اقدامات موثر خود به تنهایی از وقوع یک فاجعه جهانی جلوگیری کرد.

ینی شفق: هشدار ترکیه در رابطه با مسجد الاقصی

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با الی کوهن وزیر امور خارجه جدید اسرائیل تاکید کرد: اقدام تحریک آمیز روز گذشته ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی اسرائیل علیه مسجد الاقصی غیرقابل قبول است.

استار: محقق هلندی ماهیت پ‌.ک‌.ک/ی.پ.گ را افشا کرد

محقق هلندی رنا نتجس به دلیل افشای جنبه تاریک سازمان تروریستی جدایی‌طلب پ‌.ک‌.ک/ی.پ.گ تهدید به مرگ شد. نتجس با اشاره به اینکه غرب نمی‌خواهد جنبه تاریک این سازمان تروریستی را ببیند، اظهار داشت که با این وجود، به افشاگری خود در رابطه با پ‌.ک‌.ک/ی.پ.گ ادامه خواهد داد. این محقق هلندی تاکید کرد که مناطق تحت کنترل ترکیه در شمال سوریه امن ترین مناطق در کل منطقه هستند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
تی آر تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا