میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی

مراحل اصلی برای داشتن استایل مردانه شیک

تبلیغ در عصر ترکیه

داشتن استایل شیک، امری فراتر از پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت یا دنبال کردن مد روز است. این در مورد انتخاب لباس‌هایی است که به شما حس اعتماد به نفس و جذابیت می‌دهند و در عین حال شخصیتتان را به خوبی نشان می‌دهند. اگر برایتان داشتن یک استایل خاص و شیک مردانه حائز اهمیت است، این مطلب را از دست ندهید تا به شما درباره نکات مهم و مراحل داشتن یک استایل خاص بگوییم.

مهم‌ترین لباس‌ها برای داشتن استایل شیک مردانه

همان‌طور که می‌دانید هر لباسی برای استایل خاصی مناسب است و انتخاب آیتم‌های مختلف در هر استایل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این بخش از مطلب به شما لباس‌هایی که مناسب استایل شیک مردانه هستند را معرفی خواهیم کرد که بتوانید آیتم‌های استایلتان را بهتر و بادقت بیشتری انتخاب کنید.

شلوار رسمی یا کتان

شلوار‌های رسمی و کتان نقش مهمی در استایل‌های شیک مردانه بازی می‌کنند. آن‌ها به استایل شما شخصیت می‌بخشند و کمک می‌کنند که رسمی‌تر دیده شوید در حالی که شلوارهای جین و شلوار جاگر مردانه استایلی اسپرت و کژوال به شما می‌دهد.

پیراهن مردانه طرح دار

پیراهن‌های مردانه با طرح‌های مختلف راه‌راه یا چهارخانه از جمله بهترین انتخاب‌ها برای استایل‌های شیک مردانه هستند. البته در انتخاب طرح پیراهن خود بهتر است که حتماً فرم بدن خود را در نظر بگیرید تا لباس بهتر بدن و فرم بدن شما را نشان دهد.

کفش رسمی

کفش‌های رسمی مردانه طیف گسترده‌ای دارند و شما با توجه به ترجیح خودتان می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. کفش کالج مردانه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کفش برای استایل‌های شیک مردانه است و انتخابی امن برای هر استایلی اعم از کژوال و رسمی به شمار می‌رود. تنها نکته در خصوص انتخاب این مدل کفش، توجه به مدل شلوار است.

کت

کت هم یکی از مهم‌ترین اجزای استایل خاص است. لایه‎بندی کردن استایل می‌تواند اهمیت بالایی در تأثیرگذاری و زیبایی آن داشته باشد و کت رسمی برای استایل شیک مردانه، مهم‌ترین گزینه است. توجه داشته باشید که کت‌های اسپرت مانند کت چرم و کت جین مردانه هم می‌تواند برای استایل مردانه شیک مورد استفاده قرار بگیرند، اما باید دقت زیادی حین استفاده از آن‌ها داشته باشید تا بتوانید تعادل را برقرار کنید و سبک استایلتان تغییر نکند.

مراحل پیدا کردن استایل شیک مردانه

استایل هرکس انعکاسی از شخصیت اوست. به همین خاطر است که می‌گویند اولین قدم برای داشتن استایل شیک، شناخت خودتان است. اگر به دنبال یک استایل مردانه شیک هستید، به این معنی است که شما فردی قانون‌مدار با دیسیپلین‌های خاص هستید و دوست دارید که این موضوع در استایل شما هم نمایان باشد.

برای این که بهتر بدانید چه لباس‌هایی بیشتر به داشتن استایلی جذاب کمک می‌کنند، باید بدانید که سلیقه شما چیست؟ چه چیزی شما را خوشحال می‌کند؟ چه سبک زندگی دارید؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه نوع لباسی برای شما مناسب است و این‌گونه می‌توانید استایل خود را شکل دهید. سپس به سراغ مراحل ثانویه بروید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

فرم بدن خود را بشناسید

مهم است که لباس‌هایی را انتخاب کنید که به خوبی تن شما باشند. برای این کار، باید نوع بدن خود را بشناسید. آیا لاغر اندام هستید، چاق هستید یا عضلانی؟ دانستن نوع بدنتان به شما کمک می‌کند تا لباس‌هایی را پیدا کنید که نقاط قوت شما را برجسته کرده و نقاط ضعفتان را پنهان کنند و در نهایت ظاهری خاص به شما ببخشند.

کیفیت را به کمیت ترجیح دهید

به جای خرید تعداد زیادی لباس ارزان قیمت، بهتر است چند لباس با کیفیت بالا تهیه کنید. لباس‌های باکیفیت از مواد بهتری ساخته شده‌اند و ماندگاری بیشتری دارند. درست است که برند پرستی و اهمیت کورکورانه به برند بودن لباس کار صحیحی نیست، اما خرید لباس‌های برند به صورت حساب شده به شما کمک می‌کند که استایل خاص‌تری بسازید و دوام لباس‌های شما هم بیشتر باشند.

مراقب لباس‌هایتان باشید

لباس‌هایتان را به خوبی بشویید و اتو کنید. کفش‌هایتان را واکس بزنید و لباس‌هایتان را مرتب در کمدتان آویزان کنید. با مراقبت از لباس‌هایتان، عمر آن‌ها را افزایش داده و همیشه ظاهری آراسته خواهید داشت. هنگامی که به درستی از لباس‌هایتان مراقبت کنید به وضوح متوجه خواهید شد که تفاوت زیادی بین لباس‌هایی که از آن‌ها مراقبت کردید و لباس‌هایی که به آن‌ها اهمیتی ندادید وجود دارد.

به جزئیات توجه کنید

اکسسوری‌ها اهمیت زیادی برای استایل دارند و شخصیت به آن می‌بخشند. به‌جرئت می‌توان گفت که جزئیات کوچک می‌توانند تفاوت بزرگی در استایل شما ایجاد کنند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید از یک کمربند، کراوات یا ساعت شیک برای تکمیل استایلتان استفاده کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

مهمترین چیز برای داشتن استایل شیک، اعتماد به نفس است. اگر به استایل و سلیقه خودتان ایمان داشته باشید، هر لباسی که بپوشید زیبا به نظر خواهید رسید.

نکات مهم داشتن استایل خاص

  • از مجلات مد و وب سایت‌های مد دیدن کنید تا با جدیدترین روندها آشنا شوید.
  • برای الهام گرفتن، به استایل افراد شیک‌پوش توجه کنید.
  • از یک متخصص مد یا استایلیست کمک بگیرید.
  • مهم‌تر از همه، از پوشیدن لباس‌هایی که دوست دارید و در آن‌ها احساس راحتی می‌کنید نترسید!

سخن پایانی

داشتن استایل شیک زمان و تلاش می‌برد، اما ارزشش را دارد. استایل شما مهم‌ترین عاملی است که به قضاوتی که افراد روی شما دارند کمک می‌کند پس بهتر است برای آن ارزش زیادی قائل شوید. با دنبال کردن مراحل و رعایت نکاتی که در این مطلب با شما در میان گذاشتیم، می‌توانید استایلی را پیدا کنید که به شما کمک کند تا بهترین نسخه خودتان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا