میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سیاست

خلاصه مطبوعات ترکیه، سه‌شنبه 10 ژانویه 2023

اولین کشتی پهپادهای مسلح جهان را از آشیانه خارج خواهیم کرد

تبلیغ در عصر ترکیه

خبر تورک: اردوغان: صادرات صنایع دفاعی رکوردشکنی کرد

رجب طیب اردوغان با اعلام اینکه صادرات صنایع دفاعی ترکیه در سال گذشته با 4 میلیارد و 400 میلیون دلار رکورد شکست، گفت: امسال هواپیماهای جنگی ملی خود را از آشیانه خارج خواهیم کرد. همچنین آنادولو را که اولین کشتی پهپادهای مسلح جهان خواهد بود، در سال جاری وارد خدمت می‌کنیم.

وطن: تاریخ اولین پرواز هواپیمای جنگی کشور به جلو کشیده شد

هواپیمای جنگی ملی زودتر از حد انتظار تکمیل شد. تمل کوتیل، مدیر کل صنایع هوافضای ترکیه، با اعلام اینکه این پرواز برای سال 2025 برنامه ریزی شده بود، اما به جلو کشیده شده است، گفت: هواپیمای جنگی ملی در اواخر سال 2023 پرواز خواهد کرد.

ینی شفق: رکورد صادرات از ترکیه به آمریکا

در حالی که صادرات ترکیه به آمریکا در سال گذشته 14 میلیارد و 362 میلیون دلار بود، ترکیه نسبت به سال گذشته یک میلیارد و 520 میلیون دلار افزایش صادرات به آمریکا را ثبت کرد. آمریکا پس از روسیه دومین کشوری است که ترکیه در سال گذشته بیشترین صادرات را به آن داشته است.

صاباح: پیشنهادات زیادی از کشورهای مختلف در رابطه با توگ دریافت می‌کنیم

مصطفی وارانک وزیر صنعت و فناوری از غرفه خودروی برقی ترکیه تاگ که در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی جهان CES 2023 در آمریکا به نمایش گذاشته شده است، بازدید کرد. وارنک گفت: علاقه زیادی از خاورمیانه و اروپا وجود دارد که می‌گویند چگونه می‌توانیم این وسیله نقلیه را بخریم، چگونه می توانیم فروشنده شویم؟

استار: “تصمیم میلیارد دلاری غول جهانی”

غول تجارت الکترونیک چینی، علی بابا اعلام کرد که قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار در ترکیه سرمایه‌گذاری کند. مایکل ایوانز، رئیس جهانی علی بابا، گفت: قدرت تولید بزرگی در ترکیه وجود دارد. از این نظر ترکیه بهترین کشور جهان است.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
تی آر تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا