میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

دلسوزی راننده تاکسی در ازمیر به قیمت جانش تمام شد (+عکس)

تصاویری که دوربین خودرو ضبط کرده نشان می دهد که مسافری که در صندلی عقب نشسته بود، در حالی که تظاهر به پرداخت پول می کرد، اسلحه خود را کشید و از پشت گردن راننده شلیک کرد.

تبلیغ در عصر ترکیه

راننده تاکسی که بخاطر سرمای هوا مسافری را سوار کرده بود مورد اصابت گلوله مسافر قرار گرفت و جان باخت.

به گزارش عصر ترکیه، یک راننده تاکسی در ازمیر که بخاطر سرمای هوا مردی را سوار کرده بود، مورد اصابت گلوله مسافرش قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

تصاویری که دوربین خودرو ضبط کرده نشان می دهد که مسافری که در صندلی عقب نشسته بود، در حالی که تظاهر به پرداخت پول می کرد، اسلحه خود را کشید و از پشت گردن راننده شلیک کرد.

همچنین مشخص شد مظنونی که با 3 گلوله به راننده تاکسی شلیک کرده بود، با جست و جوی خودرو و قدم زدن در اطراف، به راننده که سخت مجروح شده بود ، توصیه کرد : «به برخی افراد نمی توانی اعتماد کنی».

فخرالدین کوجا وزیر بهداشت اعلام کرد که راننده تاکسی در بیمارستانی که تحت مداوا بود جان خود را از دست داد. مظنون به نام دلیل آیسال 19 ساله توسط پلیس دستگیر شد .

یک راننده 44 ساله تاکسی که در منطقه Gaziemir کار میکرد ، پس از برداشتن یک مسافر در منطقه بوجا (Buca )که ماسک زده بود، وسیله نقلیه خود را حرکت داد.

مسافر که مدتی به راننده آدرس اشتباه نشان می داد، گفت که به آدرس مورد نظر رسیده است و پرسید: چقدر بدهکار هستیم؟ راننده جواب داد 221 لیر برادر

مسافر در حالیکه تظاهر می‌کرد در جیبش به دنبال پول می‌گردد، سلاح خود را بیرون آورد و سه بار به راننده تیراندازی کرد. وقتکه راننده مجروح به طرف صندلی کناری خم شده بود، مرد مهاجم تقریبا به مدت ده دقیقه داخل خودرو را جستجو می کرد .

مهاجم دستگیر شد / “نباید به برخی افراد اعتماد کرد”

توسط دوربین داخل خودرو ضبط شده که ضارب به راننده مجروح سیلی زده و میگوید : «نمی توانی به برخی افراد اعتماد کنی».

مهاجم پس از تفتیش خودرو مدتی بیرون منتظر ماند و سپس محل را ترک کرد. تیم های پلیسی مظنون متواری را دستگیر و او را بازداشت کردند.

متهم به نام دلیل آیسال (۱۹ ساله) توسط مراجع قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
ntv

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا