میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

چه رنگ لاکی برای پوست سفید مناسب است؟

 برای تشخیص تناژ رنگ پوستتان کافی است دستتان را در مقابل نور آفتاب بگیرید و به رنگ رگ های روی مچ دستتان نگاه کنید. اگر رگ‌‌های روی مچ دستتان آبی و بنفش بودند، تناژ پوست شما سرد است. اگر رنگ این رگ ها سبز بود، تناز پوست شما گرم است و در صورتی که رنگ رگ ها چیزی بین آبی، سبز و بنفش بود، تناژ پوست شما طبیعی یا خنثی است.

تبلیغ در عصر ترکیه

لاک زدن یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین کارها برای خانم هاست که علاوه بر تاثیر مثبت بر روحیه، زیبایی تیپ و استایل شما را نیز دوچندان می کند. هیچ قانون مشخصی برای انتخاب رنگ لاک وجود ندارد و شما می توانید در انتخاب رنگ لاک مورد علاقه تان کاملا آزادانه عمل کنید.

اما جالب است بدانید که می توانید رنگ ناخن هایتان را با ته رنگ پوستتان هماهنگ کنید.

انتخاب رنگ لاک متناسب با رنگ لباس و پوست یکی از اصولی است که در هنگام لاک زدن باید به آن توجه کرد، در غیر این صورت ممکن است بهترین و شیک ترین لاک ها هم موجب زیبایی دستان شما نشوند. پیش از انتخاب رنگ لاک مناسب، باید تناژ رنگ پوستتان را تشخیص دهید.

برای تشخیص تناژ رنگ پوستتان کافی است دستتان را در مقابل نور آفتاب بگیرید و به رنگ رگ های روی مچ دستتان نگاه کنید. اگر رگ‌‌های روی مچ دستتان آبی و بنفش بودند، تناژ پوست شما سرد است. اگر رنگ این رگ ها سبز بود، تناز پوست شما گرم است و در صورتی که رنگ رگ ها چیزی بین آبی، سبز و بنفش بود، تناژ پوست شما طبیعی یا خنثی است. در ادامه بهترین رنگ لاک برای پوست سفید و روشن را مشاهده می کنید:

1- پوست سفید با تناژ سرد
صورتی کم رنگ و ارغوانی ملایم
اگر تناژ پوستتان سرد است، می توانید طیف گسترده ای از رنگ های صورتی یا ارغوانی ملایم و کم رنگ را برای رنگ لاک خود انتخاب کنید. این رنگ ها هارمونی عجیبی با پوست روشن ایجاد می کنند، از آن دسته رنگ هایی هستند که با هر سلیقه و سن و سالی سازگار هستند و می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد.

2- پوست سفید با تناژ گرم
هلویی و مرجانی
اگر تناژ پوستتان گرم است، به سراغ رنگ های هلویی و مرجانی بروید. این رنگ ها حس انرژی و جوانی را منتقل می کنند و انتخابی عالی برای خانم های جسور و پر انرژی هستند. همچنین برای گذراندن تعطیلات تابستانی در نزدیکی ساحل، دورهمی با دوستان و حتی رفتن به اداره عالی هستند.

آجری و نارنجی سوخته
اگر به رنگ های جسورانه و تند علاقه دارید، به سراغ لاک های آجری و نارنجی سوخته بروید. این رنگ لاک نیز برای افرادی که تناژ پوست گرم دارند، مناسب هستند و یک استایل متفاوت برای شما به ارمغان می آورند.

قهوه ای و قرمز تیره
علاقمندان به رنگ های تیره و گرم بهتر است به سراغ لاک های قهوه ای و قرمز تیره بروند. این رنگ های کلاسیک و جذاب، یکی از مناسب ترین رنگ های لاک برای افراد سفید پوست با تناژ پوست گرم هستند.

3- پوست سفید با تناژ خنثی
رنگ های پاستیلی مانند سبز و آبی
اگر تناژ رنگ پوستتان خنثی است، خیلی خوش شانس هستید. زیرا گزینه های رنگی زیادی برای انتخاب دارید. پوست هایی که ته رنگ خنثی دارند را می توان با رنگ هایی که هم به رنگ های سرد و هم به رنگ های گرم متمایل می شوند، تکمیل کرد. اما در صورتی که از رنگ انتخابی خود مطمئن نیستید، توصیه می کنیم با رنگ های ساده و جذاب مانند سبز یا آبی پاستیلی شروع کنید.

رنگ های نود مانند صورتی یا بژ
رنگ های نود رنگ های کرم، قهوه ای، نارنجی، صورتی و … را در طیف های مختلف شامل می شود. علاقمندان به سادگی و شیک پوشی معمولا طرفدار رنگ های نود هستند. لاک های نود نیز برای رنگ پوست روشن با تناژ خنثی مناسب است.

آلویی و زرشکی
رنگ هایی آلویی و زرشکی با نت های گرم و جذاب خود قطعا قلب شما را تسخیر خواهند کرد. این رنگ های کلاسیک را نیز معمولا افراد جسور و پرانرژی انتخاب می کنند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
راهنماتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا