میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

چند ایده برای طرفداران لاک‌های ساده!

اما همانقدر که کاشت ناخن جذابیت را به دستان شما هدیه می‌دهد، انتخاب رنگ لاک یا طراحی ناخن هم اهمیت ویژه‌ای دارد.

تبلیغ در عصر ترکیه

«عاشق لاک هستما، ولی باید خیلی ساده باشه! همه طراحیا شلوغ پلوغن!»

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به هنگام لاک زدن دغدغه‌ی انتخاب طرح ساده دارید. طرح‌های مینیمال و رنگ‌های تنها را می‌پسندید. پس تصمیم گیری سخت‌تر است.

کاشت ناخن یکی از راه‌های همیشه مرتب بودن دست است! اینکه ناخن‌هایتان همیشه به یک اندازه باشد و لب‌پر یا شکسته نشود به زیبایی انگشت‌های شما خیلی کمک می‌کند. اما همانقدر که کاشت ناخن جذابیت را به دستان شما هدیه می‌دهد، انتخاب رنگ لاک یا طراحی ناخن هم اهمیت ویژه‌ای دارد.

برای اینکه ناخن‌هایتان را به زیبایی بیارایید و هر بار که به انگشتانتان نگاه می‌کنید لذتشان را ببرید ما ایده‌هایی داریم. این چند مورد را خوب نگاه کنید. در عین سادگی بسیار زیبا هستند. در انتخاب رنگ‌ها چندان خاص برخورد نشده است و با همه سلیقه‌ها همخوانی دارد. مطمئنا از آنها خوشتان خواهد آمد.

بی بی بومر

یکی از روش‌های لاک ژل ناخن است. این روش ناخن‌های شما را به زیبایی طرح می‌زند و در عین حال سادگی خاصی هم دارد. در رنگ‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید.

تلفیق کروم و لاک مات

یکم ترکیب برنده را ملاحظه می‌کنید! در عین سادگی بسیار چشم نواز است.!

رنگ نود

استفاده از رنگ نود همیشه جذاب و مد است. به تمام انگشت‌ها و هر مدل حالت ناخن می‌آید.

رنگ سفید

رنگ سفید یکی از خاصترین و زیباترین رنگ‌ها برای لاک است. استفاده از آن در هر فصلی از سال مناسب است.

رنگ آبی پاستلی

آبی کمرنگ یا پاستلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی که عاشق سادگی هستند! رنگی دلنواز و دوست داشتنی. همانطور که در تصویر می‌بینید استفاده از کروم برای یک انگشت سادگی آن را بیشتر به چشم می‌آورد.

ترکیب لاک ساده و فرنچ

ترکیب لاک ساده و فرنچ برای مجالس و مهمانی‌های افراد ساده که می‌خواهند ناخن‌هایشان از سادگی هم دربیاید مناسب است. انتخاب رنگ برعهده خودتان است ولی این بنفش کمرنگ بسیار دلفریب است.

لاک کرم

اگر طالب این هستید که در کنار سادگی طرحی هم به ناخن‌هایتان بزنید از طراحی روی یک ناخن بهره ببرید. یک طرح کوچک مانند نمونه‌ی بالا می‌تواند خیلی زیبا باشد. موافق نیستید؟

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
راهنماتو

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا