میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

شب تلخ طارمی در لیگ قهرمانان اروپا کامل شد

تیم فوتبال پورتو پرتغال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان آنتورپ بود که در نهایت موفق شد با برتری ۲ صفر نماینده بلژیک را مغلوب کند.

تبلیغ در عصر ترکیه

شب تلخ مهدی طارمی در لیگ‌قهرمانان اروپا با اعلام نمرات فنی بازیکنان کامل شد.

تیم فوتبال پورتو پرتغال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان آنتورپ بود که در نهایت موفق شد با برتری ۲ صفر نماینده بلژیک را مغلوب کند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی شاگردان سرجیو کونسیسائو قرار داشت اما نتوانست عملکرد خوبی همانند دیدار رفت دو تیم به نمایش بگذارد. طارمی در بلژیک موفق شده بود ۲ پاس گل را به نام خود ثبت کند و نقش پررنگی در برتری ۴ بر یک پورتو داشت.

اما مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دیشب نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و این عملکرد ضعیف او باعث شد تا در دقیقه ۶۸ جای خود را به چیکو کنسیسائو بدهد.

مهدی در دیدار قبلی پورتو در لیگ برتر پرتغال یک ضربه پنالتی را مقابل استوریل از دست داده بود. در دیدار دیشب وقتی تیم پرتغالی موفق به گرفتن ضربه پنالتی شد، بر خلاف گذشته که طارمی پشت این ضربات قرار می‌گرفت اما این فرصت به اوانیلسون رسید تا گل اول پورتو را به ثمر برساند.
بعد از پایان این دیدار سایت «گل پوینت» پرتغال در ارزیابی فنی اش از بازیکنان، ضعیف‌ترین نمره را در بین بازیکنان پورتو را به طارمی دارد. مهدی نمره ضعیف ۵.۳ را در این دیدار کسب کرد تا شب تلخ او در لیگ قهرمانان اروپا کامل شود.

پورتو با این نتیجه و با توجه به شکست بارسلونا مقابل شاختار هم‌امتیاز با بارسلونا در رتبه دوم گروه H قرار گرفت و حالا حتی شانس صعود به عنوان صدرنشین را نیز دارد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا