میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

تهران فردا سه شنبه گرمترین روز هفته را تجربه می‌کند

تهران امروز دوشنبه قدری گرمتر می‌شود و به دمای ۳۹ درجه می‌رسد. انتظار داریم گرمترین روز تهران طی این هفته فردا (سه شنبه) باشد که دمای هوا تا ۴۰ درجه افزایش خواهد داشت.

تبلیغ در عصر ترکیه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش دما تا فردا (سه شنبه) در اغلب مناطق کشور ادامه دارد تا جایی که دمای پایتخت فردا به حدود ۴۰ درجه خواهید رسید و تهران فردا گرمترین روز هفته را تجربه خواهد کرد.

«صادق ضیاییان» امروز دوشنبه درباره وضعیت هوا گفت: وضعیت دمای استان تهران، شهر تهران در روز گذشته با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه ثبت شد، گرمترین مکان هم در استان تهران در روز گذشته ورامین با حدود دمای ۴۱ درجه بود.

وی ادامه داد: تهران امروز دوشنبه قدری گرمتر می‌شود و به دمای ۳۹ درجه می‌رسد. انتظار داریم گرمترین روز تهران طی این هفته فردا (سه شنبه) باشد که دمای هوا تا ۴۰ درجه افزایش خواهد داشت.

ضیاییان گفت: برای سایر شهر‌های کشور ماکسیمم دما در امیدیه خوزستان روز گذشته به ۴۹ درجه رسید. کمترین دما هم مربوط به قاملو در کردستان است که روز گذشته دمای ۷ درجه را تجربه کرد.

بر اساس اعلام مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بین مراکز استان‌ها گرم‌ترین شهر اهواز با ۴۸ درجه و خنک‌ترین محور استان شهر کرد با دمای ۸ درجه بوده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناس با پیش بینی جوی آرامی و هوای آفتابی در اغلب استان‌ها طی امروز گفت: از فردا شب بارش‌ها در سواحل دریای خزر و استان‌های گیلان و مازندان آغاز خواهد شد. بارش‌ها به شکل خفیف و رگباری خواهد بود که طی روز چهارشنبه بیشتر می‌شود.

به دلیل بارش باران هوا نیز در گیلان و غرب کشور قدری خنک‌تر می‌شود. با این حال روند روند افزایش دما تا فردا سه شنبه در اغلب مناطق کشور ادامه دارد و از روز چهارشنبه با ثبات دما و همزمان کاهش دما در نوار شمالی خزر مواجه هستیم.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا