میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

ترکیه حمله تروریستی در مسکو را محکوم کرد

فیدان خطاب به لاوروف اظهار داشت که ترکیه حمله تروریستی در مسکو را محکوم کرده و مراتب تسلیت رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و مردم ترکیه را به دولت و ملت روسیه اعلام کرد.

تبلیغ در عصر ترکیه

وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ” در کمال تاسف مطلع شدیم که در حمله به سالن کنسرت در نزدیکی مسکو تعداد زیادی کشته و مجروح وجود دارد. این حمله تروریستی شنیع را که غیرنظامیان بی گناه را هدف قرار داده است به شدت محکوم می‌کنیم. عمیق ترین مراتب تسلیت خویش را به مردم و دولت روسیه ابراز می‌کنیم.”

به گزارش عصر ترکیه، نعمان کورتولموش، رئیس مجلس ملی ترکیه نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی حمله تروریستی به غیرنظامیان در سالن کنسرت مسکو را محکوم کرد. کورتولموش در این پست نوشت: “این حمله تروریستی شنیع را که غیرنظامیان بی گناه در مسکو را هدف قرار داده به شدت محکوم کرده و به دولت و مردم روسیه تسلیت می‌گویم.”

جودت یلماز معاون رئیس جمهور نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی نوشت: “تروریسمی که مردم بی‌گناه را مورد هدف قرار می‌دهد، صرفنظر از مکان وقوع و کسی که آن را مرتکب می‌شود جنایت علیه بشریت است. من به خانواده‌های کسانی که جان خود را از دست دادند و مردم روسیه تسلیت گفته و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.”

هاکان فیدان وزیر امور خارجه طی یک تماس تلفنی با سرگئی لاوروف همتای روس خود حادثه تروریستی در مسکو را تسلیت گفت.

فیدان خطاب به لاوروف اظهار داشت که ترکیه حمله تروریستی در مسکو را محکوم کرده و مراتب تسلیت رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و مردم ترکیه را به دولت و ملت روسیه اعلام کرد.

عمر چلیک، معاون حزب عدالت و توسعه و سخنگوی حزب نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی حمله تروریستی در مسکو را محکوم کرده و نوشت: ” در درد و رنج مردم روسیه شریک هستیم.”

تانژو بیلگیچ سفیر ترکیه در مسکو هم با انتشار پستی در شبکه اجتماعی درباره این حمله تروریستی نوشت:” حمله تروریستی را که غیرنظامیان بی گناه در مسکو را هدف قرار داده است به شدت محکوم می کنیم و عمیق ترین مراتب تسلیت خویش را به مردم و دولت روسیه ابراز می‌کنیم.”

گفتنی است، در پی حمله افراد مسلح به سالن کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این سالن و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و 115 نفر که حال 60 نفر از آنها وخیم اعلام شده مجروح شدند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا