میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سلامت و زیبایی

این ادویه خوش عطر چربی ها را مثل کوره می سوزاند

مصرف هل می تواند به حفظ وزن طبیعی و کاهش چربی کمک کند.

تبلیغ در عصر ترکیه

نتایج یک مطالعه جدید توسط محققان دانشگاه A&M تگزاس، طیف وسیعی از مزایای مصرف هل برای سلامتی، از جمله افزایش اشتها، کاهش چربی و کاهش التهاب را آشکار ساخته‌اند.

پژوهشگران، به گفته محققان هل دارای مزایای بسیاری برای سلامتی است و مصرف آن می تواند به حفظ وزن طبیعی و کاهش چربی کمک کند.

یافته های تحقیقات پیشین نشان داده بود:هل با فواید بسیاری برای سلامت قلب، بهداشت دهان و دندان، سلامت کبد و مبارزه با سرطان، همراه است.

پژوهشگران دریافتند: هل، ادویه ای محبوب در سراسر جهان می باشد که با خواص ویژه ای در طب سنتی و مزایای بسیاری برای سلامتی همراه است. یافته های ما نشان داده اند که این ادویه خوش بو و معطر می تواند به کنترل وزن طبیعی بدن و کاهش توده چربی کمک کند و در عین حال اشتها را افزایش دهد.

بر اساس نتایج تحقیقاتی، مصرف هل، مدارهای عصبی که مسئول متابولیسم و سوزاندن چربی هستند را تنظیم می کند. محققان همچنین نشان داده اند که هل دارای خواص ضد التهابی است.

دانشمندان افزودند: یافته های ما طیف وسیعی از کاربردهای بهداشتی بالقوه برای هل و ترکیبات طبیعی آن را نشان داده اند و می توانند در آینده به طراحی رویکردهای موثری برای کاهش توده چربی بدن بیانجامند. یافته های تحقیقاتی این مطالعه در مجله International Journal of Molecular Sciences منتشر شده اند

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
بهداشت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا