میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

ادعایی عجیب در سوپر لیگ فوتبال زنان / سوال تیم بشیکتاش از فدراسیون فوتبال ترکیه : این بازیکن زن است یا مرد؟!

آقای فرات فیدان عضو هیئت مدیره شرکت فوتبال بشیکتاش ، ادعا کرد که خانم " پاتریشیا میناگاس آفونسو سه ته کو "، بازیکن آنگولایی ALG قاضی آنتپ که در دقیقه 88 بازی ، گل پیروزی را به تیم حریف زده است ، " مرد " می باشد .

تبلیغ در عصر ترکیه

بشیکتاش خواهان بررسی جنسیت پاتریشیا سه ته کو patricia seteco است که در تیم ALG بازی می‌کند .

به گزارش عصر ترکیه، سرپرست بشیکتاش ، آقای فرات فیدان گفته : با تغییر کارت شناسایی ، یک مرد را به جای یک زن در تیم گذاشته اند . از سویی دیگر مدیر اداری ، آقای حسن ساریگول ، اظهار داشته که نمی توانیم قاطعانه بگوییم که این بازیکن زن است یا مرد ، ما از رفتارهای وی دچار شک و شبهه شده ایم و قرار است از فدراسیون بخواهیم که این موضوع را بررسی کنند .

مدیران Beşiktaş united payment بعد از شکست 2 _1 در برابر تیم ALG شهر “قاضی آنتپ” ادعایی حیرت آور داشتند .

آقای فرات فیدان عضو هیئت مدیره شرکت فوتبال بشیکتاش ، ادعا کرد که خانم ” پاتریشیا میناگاس آفونسو سه ته کو “، بازیکن آنگولایی ALG قاضی آنتپ که در دقیقه 88 بازی ، گل پیروزی را به تیم حریف زده است ، ” مرد ” می باشد .

فیدان اظهار داشت که کارت شناسایی بازیکن مزبور را دستکاری کرده اند . یک مرد را بجای یک زن ، جا زده اند . خجالت آور است . جای تاسف دارد .

حسن ساریگول، مدیر اداری بشیکتاش نیز گفت که ما از رفتارهای این بازیکن دچار شک و شبهه شدیم و به همین دلیل در اینترنت به جستجو پرداخته و صفحه فیس بوک او را پیداکردیم، مرد بود. ( مرد دیده می‌شد )

از فدراسیون فوتبال درخواست خواهیم کرد که این موضوع را بررسی و پیگیری کنند .

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
hurriyet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا