میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

۱۶ عکس تماشایی که از فرط زیبایی، حیرت‌انگیز هستند (+عکس)

در این مقاله قرار است همراه هم تصاویری از زیبایی‌های دنیا را مرور کنیم، زیبایی‌هایی که برخی توسط انسان‌ها و عامدانه به وجود آمده‌اند و برخی دیگر را دست هنرمند طبیعت ساخته است.

تبلیغ در عصر ترکیه

در این مقاله قرار است همراه هم تصاویری از زیبایی‌های دنیا را مرور کنیم، زیبایی‌هایی که برخی توسط انسان‌ها و عامدانه به وجود آمده‌اند و برخی دیگر را دست هنرمند طبیعت ساخته است.

“زن محجبه” اثر رافائل مونتی

شاید تابحال چشمتان به تصاویراین مجسمه شاهکار افتاده باشد اما با این وجود بد ندیدم این مقاله درباره زیبایی‌های دنیا را با تماشای این اثر ساخته شده از مرمرِ سخت آغاز کنیم. برای ستایش این مجسمه کافیست ببینید مونتی چگونه تور شفاف روی صورت زن را از سنگ مرمر تراشیده است.

از امروز به بعد من ریشه‌ات می‌شوم

زنجیرهای تراشیده شده از سنگ

شما در حال تماشای نمای بیرونی کلیسایی در فرانسه هستید. قدمت کلیسای Lazare D’avallon به ۱۱۰۶ میلادی بازمی‌گردد.

مجسمه شاخه‌ای اثر باب وِرشورِن

پلِ ماری روی کانال مکِلزفیلد در آزبِری انگلستان

موطلاییِ کهنسال

باورتان بشود یا نه این درخت 1400 سال یا 14 قرن عمر دارد. این درختِ گینگو در ژی‌آنِ کشور چین قرار دارد و 1400 سال است که به ذهن هیچ مسئول چینی خطور نکرده که آن را قطع کند. این موجود کهنسال در کوهستان ژونگنان و در نزدیکی یک معبد بودایی قرار دارد. برگ‌های این درخت از اواسط نوامبر طلایی می‌شود و با آغاز ریزشِ برگ‌ها منظره‌ای دیدنی شکل می‌گیرد. جالب است بدانید به این نوع درخت، فسیلِ زنده هم گفته می‌شود چرا که درختِ گینگو از 200 میلیون سال پیش و زمان دایناسورها تا به امروز تغییر چندانی نکرده است.

خارپشت‌های دریاییِ زیبا

روی کره زمین تقریبا 950 نوع Urchin یا خارپشت دریایی وجود دارد که در سراسر زمین پراکنده شده‌اند.

موتورسیکلتی با طراحی منحصربفرد

این وسیله نقلیه توسط دِرک اولِرکینگ از کمپانی کینگستون به صورت اختصاصی طراحی شده و توسط طراح، شبحِ نیکو یا Good Ghost نام‌گذاری شده است.

چاق‌ترین درخت دنیا

حالا که یکی از پیرترین درخت‌های دنیا را دیدیم بد نیست نگاهی هم به چاق‌ترین درخت دنیا یا بزرگ‌ترین درخت دنیا از نظر قطر بیندازیم. این درخت در حیاط کلیسایی در ایالت اوکزاکا در کشور مکزیک قرار دارد. جالب است بدانید اهالی محلی تا مدت‌ها فکر می‌کردند El Arbol Del Tule در واقع از چندین درخت تشکیل شده اما تست دی‌ان‌ای خلاف آن را نشان داد. عمر این درخت در حدود 1200 تا 3000 سال تخمین زده می‌شود.

دهانه یک آتشفشان یا ورودی جهنم

دایناسوری که سوار هلی‌کوپتر شد

این تصویر عجیب از زمان انتقال یک دایناسور به موزه علومِ بوستون در سال 1984 ثبت شده است.

کفشدوزک‌ها

کیف آنتیکِ خوکی

درخت و رعدوبرق

بد نیست بدانید دمای رعدوبرق در زمان برخورد 5 برابر دمای سطح خورشید تخمین زده می‌شود و همین دمای زیاد باعث انفجار تنه درختی می‌شود که مورد اصابت رعدوبرق قرار گرفته است.

انگشت مصنوعی باستانی

عمر این انگشت مصنوعی ساخته شده از چوب، 3000 سال تخمین زده می‌شود. این انگشت مصنوعی از جسد مومیایی شده دختر یک کاهن مصری به دست آمده و شاید یکی از نخستین تلاش‌های بشر برای ساخت اعضای مصنوعی باشد.

و در نهایت طبیعت قلمرواش را پس می‌گیرد

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
برترین‌ها

4 دیدگاه

  1. موتورسیکلت بی‌ام ‌و بود که اشاره‌ای به اسمش نشده بود ، در کل همه جالب بودند . متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا