میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

گلکسی M55 با طراحی متفاوت از گلکسی A55 به بازار می آید

گلکسی M55 باید وارد بازار هندوستان هم بشود. با توجه به سیاست همیشگی سامسونگ در بخش قیمت‌گذاری، باید انتظار داشته باشیم که قیمت این گوشی از گلکسی A55 اندکی کمتر باشد.

تبلیغ در عصر ترکیه

اینطور که از گزارشات پیداست، ظاهرا سامسونگ می‌خواهد در یک اقدام نسبتا بی‌سابقه، گلکسی M55 را با طراحی متفاوت از A55 به بازار عرضه کند.

سامسونگ در حال ساخت یک گوشی جدید از سری گلکسی M با نام گلکسی M55 است. محصولی که به احتمال زیاد باید از مشخصات فنی مشابه گلکسی A55 بهره ببرد اما با نامی متفاوت به بازار بیاید. خود گوشی A55 هفته‌ی گذشته به بازار آمد و در همین راستا به تازگی یک افشاگر، اطلاعات مربوط به همتای این گوشی از سری گلکسی M را هم فاش کرده است.

موکول شارما، یک افشاگر معروف به تازگی تصویری را از دو گوشی در دو رنگ آبی آسمانی و مشکی منتشر کرده است. دو تصویری که طبق ادعای این افشاگر، مربوط به گلکسی M55 هستند. اینطور که از تصاویر پیداست، ظاهرا پنل پشتی این گوشی در مقایسه با گلکسی A55 یک فرق جزئی دارد.

نماینده‌ی سری گلکسی A از پنل پشتی تخت بهره می‌برد. اما سامسونگ برای میانرده سری M از پنلی با یک انحنای جزئی استفاده کرده است. در این تصویر همچنین پیداست که گوشی مورد نظر از سه دوربین روی پنل پشتی بهره می‌برد.

گلکسی M55

طبق گفته‌ی این افشاگر، گلکسی M55 باید وارد بازار هندوستان هم بشود. با توجه به سیاست همیشگی سامسونگ در بخش قیمت‌گذاری، باید انتظار داشته باشیم که قیمت این گوشی از گلکسی A55 اندکی کمتر باشد.

مشخصات فنی گلکسی M55

از آن جایی که این گوشی همان گلکسی A55 فقط با یک نام متفاوت است، باید انتظار داشته باشیم بخش بزرگی از مشخصات فنی آن‌ها با هم یکی باشد. طیق شایعات، می‌دانیم این گوشی از پنلی 6.6 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز می‌شود که وضوح آن به +FHD و رفرش‌ریتش به 120 هرتز می‌رسد. اندروید 14 سوار بر رابط کاربری One UI 6.1 هم بخش نرم‌افزاری را بر عهده دارند.

سه دوربین پنل پشتی هم باید به احتمال زیاد 50، 12 و 5 مگاپیکسلی باشند؛ به ترتیب دوربین اصلی، فوق عریض و ماکرو. دوربین سلفی هم که در مرکز-بالای صفحه نمایش قرار دارد، سنسوری به بزرگی 32 مگاپیکسل خواهد داشت.

اکرچه انتظار داریم گلکسی M55 یک سری تفاوت‌هایی هم با A55 داشته باشد. مثلا استفاده از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 به جای اگزینوس 1480، عدم استفاده از استاندارد IP و بهره‌مندی از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
وب سایت سرگرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا