میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

پرسپولیس با ترکیب متفاوت مقابل استقلال

سرمربی پرسپولیس با در نظر گرفتن شرایط آسیب‌دیدگی برخی بازیکنان تیمش و همچنین نتیجه دو دیدار گذشته در لیگ قهرمانان، از ترکیب نسبتا متفاوتی برای دیدار با استقلال تاجیکستان استفاده می‌کند.

تبلیغ در عصر ترکیه

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز سه شنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

یحیی گل محمدی با توجه به باخت تیمش مقابل النصر عربستان و پیروزی مقابل الدحیل قطر تصمیم به ایجاد تغییراتی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی خود برای دیدار امروز گرفته است.

کادر فنی سرخپوشان پایتخت در نظر دارد با توجه به ملیت «وحدت هنانوف» و سابقه حضور این بازیکن در استقلال تاجیکستان از او در دفاع استفاده کند تا دانیال اسماعیلی فر به جمع هافبک‌ها اضافه شود.

دوری چند ماهه یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی به دلیل پارگی رباط صلیبی و مصدومیت مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه نیز همچنان ادامه دارد تا ترکیب احتمالی پرسپولیس برای شروع بازی امروز با استقلال به شرح زیر انتخاب شود:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا