میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سیاست

وزیر دفاع ترکیه: می‌توانیم گشت‌زنی مشترک با روسیه در سوریه را گسترش دهیم

تبلیغ در عصر ترکیه

وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش می توانند گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهد.

خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه امروز چهارشنبه در نشست گروهی حزب حاکم عدالت و توسعه در مجلس کشورش اعلام کرد: می‌توانیم گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهیم.

وزیر دفاع ترکیه در ادامه خاطر نشان کرد: مانند همیشه با ریس جمهور کشورم دیداری منظم و دوره‌ای داشتیم و ایشان را در جریان آخرین تحولات قرار داده و دستورات را دریافت کردیم.

خلوصی آکار در پاسخ به سوالی درباره نشست سه جانبه وزرای دفاع ترکیه، روسیه و سوریه در مسکو، ادعا کرد: هدف ما دفاع از میهن و ملت مان است. برای این منظور، مبارزه با تروریسم یک عنصر بسیار مهم است! دستاوردهای مان در مبارزه با تروریسم آشکار است. ما عزم خود در این زمینه را نشان داده ایم.

آکار با ادعای حمایت از پناهجویان سوری و بدون اشاره به ادامه اشغالگری آنکارا در تجاوز به خاک یک کشور مستقل بر خلاف منشور ملل متحد گفت تنها هدف ما دفاع از کشور و ملت خود و خنثی کردن تروریست‌ها است!

آکار درباره نشست سه جانبه در مسکو گفت: این نشست در ادامه نشست ما خواهد بود و توافقات لازم در این زمینه صورت گرفته است. ما می‌توانیم گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه توسعه دهیم. این روند مجدداً در قالب نشست کارشناسان ادامه خواهد یافت.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا