میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

مسی خانه جدیدش در میامی را انتخاب کرد؟(+عکس)

لیونل مسی که چند واحد آپارتمان در میامی دارد، به فکر خانه دیگری‌ست و این روزها به همراه همسرش خانه‌های مختلفی را می‌بیند تا از بین آن‌ها یکی را انتخاب کند.

تبلیغ در عصر ترکیه

لیونل مسی ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به همراه همسرش آنتونلا روکوزو در میامی در حال یافتن خانه به دام افتادند.

اسطوره ۳۶ ساله آرژانتینی چندی پیش انتقال رایگانش به تیم لیگ MLS با مالکیت دیوید بکام را نهایی کرد و به اینترمیامی پیوست. مسی شروعی عالی در زمین داشته و در ۳ بازی ابتدایی‌اش در رقابت‌های لیگ کاپ ۵ گل به ثمر رسانده است. در نخستین بازی هم ضربه ایستگاهی مهارناپذیری را به گوشه دروازه کروس‌آسول فرستاد.

حالا لئو به دنبال بهبود سبک زندگی‌اش در خارج از زمین است، چرا که به دنبال اقامت در خانه دیگری در ایالت جنوب شرقی آمریکا خواهد بود. او در حال حاضر ۴ آپارتمان در ساحل میامی دارد که ۱۵ میلیون پوند می‌ارزند.

نماد باشگاه بارسلونا با همسرش آنتونلا و یکی از پسرانش که پیراهن اینترمیامی با شماره ۱۰ و نام مسی را برتن کرده بود، دیده شدند.

خانه‌ای که به مسی نشان داده شد، روی سقفش سبز بود و به نظر می‌رسد پشت‌بام آن زمین گلف داشته باشد. منبعی در این باره به سایت «گل» گفته است: «این خانه در منطقه خوب بوکا راتون قرار دارد که یک ساعت با شمال میامی فاصله دارد و حدود ۲۵ دقیقه زمان می‌برد تا از آنجا به ورزشگاه DRV PNK اینترمیامی در فورت لادردیل برسد.»

برنده ۷ توپ‌طلا در حالی که بعد از بررسی خانه لبخند به لب داشت همراه خانواده‌اش به ماشین بازگشت.

 

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا