میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول امروز پته

تغییر قیمت دلار می تواند بر سفر های خارجی تاثیر گذار باشد. فرودگاه نهای خارجی برای هر پرواز مالیات و عوارض مخصوصی دارند و تغییر قیمت دلار باعث می شود که با ثابت بودن آن مالیات و عوارض قیمت بلیط هواپیما بالاتر رود.

تبلیغ در عصر ترکیه

قیمت بلیط هواپیما بسته به: مقصد،‌ نوع بلیط هواپیما، زمان پرواز و حتی آژانسی که از آن بلیط هواپیمایی تهیه می کنید متغیر است. اما اگر قصد سفر و بازدید از جاهای دیدنی استانبول را دارید یکی از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما با قیمت های رقابتی، پته است. پس ابتدا قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول امروز پته را مشاهده کنید؛ سپس با توجه به فیلترهایی که این سایت در نظر گرفته، اقدام به خرید ارزانترین بلیط هواپیما استانبول کنید.

عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

عوامل مختلفی بر قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول تاثیر گذار هستند که از جمله آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

نوسانات دلار

تغییر قیمت دلار می تواند بر سفر های خارجی تاثیر گذار باشد. فرودگاه نهای خارجی برای هر پرواز مالیات و عوارض مخصوصی دارند و تغییر قیمت دلار باعث می شود که با ثابت بودن آن مالیات و عوارض قیمت بلیط هواپیما بالاتر رود.

همچنین اگر از پرواز های خارجی استفاده می کنید قیمت دلار می تواند بر پارامتر هایی مانند بنزین، هزینه خدمات و… تاثیر بگذارد.

فرودگاه مد نظر

استانبول دارای چند فرودگاه مختلف است و هرچه فرودگاه با مرکز شهر فاصله بیشتری داشته باشد قیمت بلیط پروازی آن کمتر است. پس اگر می خواهید بلیط هواپیما با قیمت مناسب را برای استانبول تهیه کنید بهتر است تا از فرودگاه هایی به غیر از آتاتورک استفاده کنید.

مشکلات سیاسی و منطقه ای

هنگامی که در منطقه درگیری وجود دارد امکان پرواز وجود ندارد. به علت امنیت بالای پرواز ها هنگامی که مشکلی در منطقه باشد کشور ها اعلام منطقه پرواز ممنوع بر حریم هوایی خود می کنند. این اقدام تا رفع خطرات منطقه ای ادامه دارد که باعث لغو پروازها و افزایش تقاضا در مقابل نبود عرضه خواهد شد. هنگامی که حریم هوایی بازگشایی می شود با کمبود زمان و هواپیما برای جا به جایی هزینه این جا به جایی به بالاتر از حد معمول می رسد. همچنین مشکلات منطقه ای خود باعث افزایش قیمت دلار می شود که یکی از دلایل اصلی نوسان قیمت بلیط هواپیما است.

کلاس پروازی

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول به صورت اکونومی با کلاس بیزینسی کاملا متفاوت است. عموما کلاس اکونومی از امکانات کمتر و قیمت پایین تری برای پرواز برخوردار است پس اگر خدمات برایتان کمتر از قیمت اهمیت دارد می توانید اقدام به خرید کلاس اکونومی بلیط هواپیما تهران-استانبول پته کنید.

عموما استفاده از ایرلاین داخلی برای سفر خارجی مقرون به صرفه تر از ایرلاین های خارجی خواهد بود. در این ایرلاین ها با پایین تر بودن هزینه تعمیر و نگهداری همواره شاهد قیمت کمتر نسبت به ایرلاین خارجی خواهیم بود. به عنوان مثال برای تاریخ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه قیمت بلیط هواپیما تهران-استانبول با کلاس اکونومی از شرکت هواپیمایی تابان با قیمت ۶/۵۸۰/۰۰۰ تومان ارائه شده در صورتی که هواپیمایی ترکیش ایر و قطر با قیمت ۴۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان به بالا اقدام به فروش بلیط از همان مبدا و با کلاس مشابه می کنند.

ساعت و روز خرید بلیط

اگر می خواهید این بار که بلیط می خرید قیمت پایین تر داشته باشد به این نکته مهم توجه کنید. زمان پرواز نکته ای است که بیشتر مسافران پرواز از آن آگاه نیستند. در واقع هرچه زمان پرواز در ساعات پایانی شب و ابتدایی روز باشد قیمت بلیط پایین تر است. در طول روز با افزایش درخواست قیمت بلیط بالا می رود اما ساعات ابتدایی و انتهایی روز خواهان کمتری نسبت به طول روز دارند. همچنین در یک ساعت مشخص و در طول هفته قیمت بلیط پایین تر از همان ساعت در پایان هفته است. تعطیلات و رویداد های مهم باعث افزایش قیمت می شود پس اگر می خواهید بلیط هواپیما از تهران به استانبول تهیه کنید بهتر است در روزهای غیر تعطیل اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

نکته: با توجه به بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول می توانید با قیمت مناسب به این شهر زیبا سفر کنید.

بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما

قطعا امروزه بسیاری از کالا و خدمات به صورت اینترنتی تهیه می شوند. اینجاست که انتخاب بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهمیت زیادی پیدا می کند. انتخاب یک سامانه قابل اعتماد برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهمیت زیادی دارد. سامانه هایی که بتوانند به راحتی دسترسی کاربران به لیست پرواز ها را فراهم کنند به آن ها اجازه می‌ دهند تا خیلی سریع و آسان بلیط پرواز مورد نظر خود را رزرو کنند. سایت پته با توجه به نیاز کاربران، توانسته در طی سال‌ های فعالیت خود به یکی از سایت‌ های قابل اعتماد در زمین فروش بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، قطار، رزرو هتل و … تبدیل شود. پس قبل از اینکه فکر کنید استانبول کجا بریم؟ بهتر است در مورد سایت خرید بلیط هواپیما تحقیق کنید.

بلیط های چارتری یا لحظه آخری به علت اینکه تمام صندلی های هواپیما به طور کامل فروش نرفته، قیمت بسیار کمتری نسبت به بلیط های سیستمی دارند. نمی توان به طور قطع گفت که در تاریخی که می خواهید سفر کنید، بلیط چارتری وجود دارد یا خیر! پس اگر از چندماه قبل در حال برنامه ریزی سفر هستید، تنها به بلیط چارتری اکتفا نکنید و بلیط های خود را خریداری کنید. اما اگر در لحظه تصمیم به سفری ارزان گرفته اید، حتما بلیط های چارتری را چک کنید.

جمع بندی

سفر از تهران به استانبول در حال حاضر در حال انجام است و مشکلی بابت سفر نخواهید داشت. با رعایت نکاتی که اشاره کردیم می توانید سفری راحت و مقرون به صرفه و در عین حال با خدمات مناسب را تجربه کنید. لطفا نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا