میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

محرم اینجه از نامزدی ریاست جمهوری ترکیه انصراف داد

تبلیغ در عصر ترکیه

محرم اینجه نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و مورد حمایت حزب متبوع خود(حزب مملکت) از رقابت انتخاباتی ترکیه کنار کشید و انصراف داد.

به گزارش عصر ترکیه، وی درباره انصراف خود در یک نشست مطبوعاتی گفت: من از 15 سالگی و با دیوار نویسی، فعالیت سیاسی خود را آغاز کردم، کارهای اداری کردم، حزب زدم، کاندیدای ریاست جمهوری شدم و مراقب بودم هیچ حقی را ناحق نکنم ولی در این 45 روز کاندیداتوری، چنان حجمی از ترور شخصیت و آبرو دیدم که در 45 سال گذشته ندیده بودم.

برخی منابع خبری می گویند او به دلیل انتشار تصاویری از زندگی شخصی اش انصراف داده است. با این حال اینجه انتساب تصاویر به خود را تکذیب کرده است.گفته می‌شود او به دنبال آن انصراف داد که عکس‌ها و ویديوهایی از زندگی خصوصیش منتشر شد. هرچند او انتsاب این تصاویر به خود را رد کرده است.

با انصراف اینجه از رقابت انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سه روز مانده به رای گیری، انتخابات در روز یکشنبه هفته آینده بین «رجب طیب اردوغان» نامزد مورد حمایت ائتلاف جمهور، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد مورد حمایت احزاب میز ششگانه و ائتلاف ملت و «سینان اوغان» نامزد مورد حمایت ائتلاف «آتا» ادامه خواهد یافت.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا