میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

علاقه گردشگران به غذاهای ترکی در آنتالیا

از بین غذاهای محلی ترکیه و جهان که در هتل‌ها و رستوران‌های شهر آنتالیا به گردشگران ارائه می‌شود غذاهای تُرکی بیشتر مورد توجه گردشگران اروپایی و روسیه قرار می‌گیرد.

تبلیغ در عصر ترکیه

غذاهای محلی ترکیه و بین‌المللی در شهر آنتالیا به ویژه در سال‌های اخیر در چارچوب تلاش‌های وزارت فرهنگ و گردشگری کشور برای افزایش مدت گردشگری در این شهر به 12 ماه در هتل‌ها و رستوران‌ها به گردشگران ارائه می‌شود.

به گزارش عصر ترکیه، کاآن کاوال‌اوغلو، رئیس انجمن هتلداران و اپراتورهای توریستی مدیترانه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو اظهار داشت: «گردشگری غذا در سراسر جهان توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. غذاهای محلی که ما در هتلهایمان ارائه می‌کنیم توسط گردشگران اروپایی و روسیه ترجیح داده می‌شود.»

کاوال‌اوغلو ادامه داد: تلاشهای جدی برای تنوع بخشیدن به گردشگری و گسترش آن طی 12 ماه سال انجام می‌شود.

او با بیان اینکه غذاهای گیاهی و محلی را ارائه می‌دهند، گفت: شناخت ذائقه‌ها برای ما ضروری و در تنوع بخشیدن به گردشگری مهم است. به ویژه توریستها، شهر آنتالیا را به دلیل تنوع غذای محلی و بین‌المللی و همچنین ورزش و سلامت ترجیح می‌دهند.

مصطفی ارول، نایب رئیس فدراسیون سرآشپزهای ترکیه نیز با بیان اینکه گردشگران عاشق تجربه طعم‌های جدید هستند، گفت که گزینه‌های زیادی در این رابطه ارائه می‌شود.

ارول با اشاره به اینکه شبهای ترکی، آلمانی و ایتالیایی در هتل‌ها برگزار می‌شود، افزود: «غذاهایی از 80 کشور در هتل‌ها سرو می‌شود. بدین ترتیب گردشگران همچنین می‌توانند غذاهای کشورهای مختلف را در آنتالیا مصرف کنند.»

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا