میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

سگ اقتصاددان ناپدید شده ترک هم کمکی نکرد

سگ کورهان برزگ اقتصاددان بازنشسته بانک جهانی که از دوماه و نیم گذشته ناپدید شده است، نتوانست به پیدا شدن این اقتصاددان کمکی کند.

تبلیغ در عصر ترکیه

مدتی است که پیگیریها برای پیدا کردن کورهان برزگ اقتصاددان ترک که در گذشته رئیس بخش آسیایی بانک جهانی بود ، به یکی از موضوعات مطرح در رسانه ها و صفحات اول روزنامه های چاپ ترکیه تبدیل شده است.

به گزارش عصرترکیه به نقل از شبکه خبر ترک ، این اقتصاددان 83 ساله حدود 80 روز است پس از خارج شدن از خانه ییلاقیش در بالیکسیر خبری از او در دست نیست و 74 روز پس از ناپدید شدنش درست زمانیکه خانواده از پیدا شدنش قطع امید می کردند، سگ او به نام تینا به خانه بر می گردد.

پلیس با اطلاع از این موضوع سعی کرد تا با وصل کردن دستگاه جی پی اس به تینا و گرسنه نگه داشتن او ، او را مجبور کند تا به جایی که احتمالا کورهان برزگ وجود دارد برود تا صاحبش به او غذا دهد.

اما بر خلاف انتظار تینا برای خوردن غذا به خانه ییلاقی می رود. به همین علت هم تیم جستجو تصمیم می گیرد از سگ برای عملیات جستجو استفاده نکند و راه دیگری پیدا کند. پلیس حدس می زند تینا را با خودرو نزدیک خانه کورهان برزگ آورده و رها کرده اند تا این سگ نتواند محل صاحب خود را پیدا کند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا