میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

سوخو 35؛ همه چیز درباره جنگنده مشهور روسی که به زودی وارد ایران می شود (+فیلم)

سوخو ۳۵ نسبت به سوخو-۲۷ام، از ویژگی‌های آیرودینامیکی و مانورپذیری بهتر، برد بیشتر، موتور قوی‌تر، تجهیزات الکترونیکی و ارتباطات هوایی پیشرفته‌تری برخوردار است.

تبلیغ در عصر ترکیه

سوخو 35 که با نام فلانکر ای در ناتو شناخته می‌شود، نام دو نسخه بهبود یافته از جنگنده دفاع هوایی SU27 است. این جنگنده‌ تک سرنشیه و دو موتوره با قابلیت مانورپذیری بالا و برتری هوایی توسط دفتر طراحی سوخو طراحی و ساخته شده است.

داستان تولید این جنگنده به 40 سال پیش بازمی گرددt زمانی که در دهه ۱۹۸۰، سوخو به دنبال ارتقای جنگنده بسیار موفق SU27 خود بود. نتیجه این تلاش ها، بهبود قابلیت های آیرودینامیکی این پلتفرم، و ارائه جنگنده‌ای جدید با نام سوخو-۲۷ام بود.

سوخو-۲۷ ام نخستین پروازش را در ژوئن ۱۹۸۸ انجام داد اما شوروی تنها ۱۴ فروند از آن را تولید کرد که تعدادی از آنها به‌ وسیله تیم نمایش هوایی شوالیه‌های روسی به‌کار گرفته شد و سپس تمامی آن ها را از خدمت بازنشست کرد.

این هواپیما برای فروش به بسیاری از کشورها از جمله برزیل، هند، کره جنوبی و ترکیه پیشنهاد شده بود که دستاورد زیادی برای شوروی به همراه نداشت. بنابراین پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، شرکت سوخو با هدف جذب سفارشات بیشتری برای صادرات، نام جنگنده را به سوخو 35 تغییر داد.

سوخو-۳۵ نسبت به سوخو-۲۷ام، از ویژگی‌های آیرودینامیکی و مانورپذیری بهتر، برد بیشتر، موتور قوی‌تر، تجهیزات الکترونیکی و ارتباطات هوایی پیشرفته‌تری برخوردار است.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
فرادید

10 دیدگاه

  1. آقا نمیخواد شما اطلاعاتی درباره سوخو۳۵ بگذاری خیلی ازش میدونیم چون قبلا خیلی جستجو کردیم بزار هر وقت خبر مرگ پوتین این سوخو ها امد اونوقت میخونیم که چی نوشتید

    1. اومده بابا
      اومده به ایران
      درحال خدمته ولی نمیدونم چرا نمایش نمیدن و نمیگن وارد شده، درحالیکه ارتشها و سازمانهای جاسوسی کشورهای متخاصم و غیر میدونن

  2. خواهشا از این پست سوخو ۳۵ چیزی نزارین ، احتمالا ده ساله دیگه که میخوان اوراق کنن صدقه میدن بهتون

  3. سلام. به صلاح کشور عزیزمان باشدتا از ملت ایران مواظب و منع ورود بیگانه شود خریدو وارد ایران بشه خوبه، موفق باشید

  4. الان که بهانه کمبود و جنگ‌ رو دارن امکان نداره جنگنده بهمون بدن بجاش پدافندم بگیرین خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا