میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

ساحل اولودنیز، در جمع بهترین سواحل جهان

روزنامه دیلی میل بریتانیا با نزدیک شدن به فصل گرما، فهرستی از بهترین سواحل جهان را معرفی کرد ساحل Blue Lagoon اولودنیز یکی از این ساحل هاست.

تبلیغ در عصر ترکیه

این فهرست ۲۰ موردی با نظر سنجی از کارشناسان گردشگری جهانی و فعالان این صنعت تهیه شده است. ساحل Blue Lagoon اولودنیز در منطقه فتحیه استان موغلا واقع در جنوب غربی ترکیه قرار دارد.

به گزارش عصرترکیه ، استيو هيپی، مدير عامل شرکت گردشگری Jetholidays بریتانیا که این ساحل را برگزیده گفت: حوالی منطقه دالامان در ترکیه به ساحل فیروزه‌ای معروف است. وقتی آنجا به آب‌ها نگاه می‌کنید دقیقا متوجه می‌شوید که چرا چنین لقبی به این ساحل داده‌اند. این ساحل در یک پارک سبز زمردی با شن‌های سفید و خلیجی وسیع قرار دارد که به همراه پس زمینه کوهستانی خود، به مکانی عالی برای استراحت تبدیل شده است.

در فهرست بهترین سواحل جهان دیلی میل، سواحل دیگری از جمله ساحل دیتای در مالزی، یوگل در ایرلند، خلیج واکر در آفریقای جنوبی، خلیج هارلین در انگلستان، کاروالال در پرتقال و سون بوئیلا در مایورکا نیز قرار گرفته اند تنها ساحل مربوط به شرق اروپا و غرب آسیا در این فهرست ساحل اولودنیز ترکیه است.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
ایرانیان مقیم ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا