میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

روسیه و آلمان در رتبه اول بیشترین گردشگران آنتالیا

شهروندان روسیه و آلمان در صدر گردشگران خارجی آنتالیا طی 7 ماه گذشته قرار گرفتند.

تبلیغ در عصر ترکیه

بر اساس داده‌های اداره کل فرهنگی و گردشگری استان آنتالیا، بازدید شهروندان روسیه و آلمان از آنتالیا در صدر گردشگران خارجی طی 7 ماه گذشته قرار گرفتند.

طبق این داده ها، آنتالیا از اول ژانویه تا 31 جولای سال جاری تاکنون میزبان 8 میلیون و 184 هزار و 89 گردشگر خارجی از طریق خطوط هوایی بوده است.

بازدید 3.5 میلیون گردشگر روسی و آلمانی در این بازه زمانی از آنتالیا محقق شده است.

فعالیت گردشگری در این شهر که به عنوان پایتخت گردگشری یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی در جهان است، همچنان رو به افزایش است.

شهر آنتالیا که در مدت مشابه سال گذشته میزبان 6 میلیون و 688 هزار و 513 گردشگر بود، امسال این رقم 22 درصد افزایش یافت.

در این بازه زمانی تعداد بیشترین گردشگر از روسیه به آنتالیا با یک میلیون و 853 هزار و 879 نفر در رتبه اول، پس از روسیه، آلمان با یک میلیون و 638 هزار و 603 گردشگر در رده دوم، انگلیس نیز با 716 هزار و 991 گردشگر در رده بعدی قرار گرفت.

در ماه جولای 2 میلیون و 660 هزار و 420 نفر از شهر آنتالیا به از طریق هوایی بازدید کردند. تعداد گردشگران نسبت به ماه سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است. آنتالیا از نظر تعداد گردشگرانی که از طریق هوایی بازدید کرده‌اند، به بهترین ارقام در جولای تمام دوران رسیده است.

از سوی دیگر، لهستان، هلند، قزاقستان، رومانی، اسراییل، چک و اوکراین به ترتیب در بین ده کشور برتر که از آنتالیا بازدید کرده، دنبال می کنند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا