میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
گزارش آگهی

هزینه بلیط استانبول با پرواز داخلی چقدر است؟

تبلیغ در عصر ترکیه

برای سفر به استانبول خرید بلیط یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید درست و به موقع انجام شود. ایرانیان در سال بخش عظیمی از سفر خود را به استانبول اختصاص می‌دهند.

استانبول شهری مملو از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی است و به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود.همانطور که می‌دانید دیدن جاهای تاریخی و طبیعی به همراه کافه‌ها، رستوران‌ها و غذاهای خیابانی حس خوبی را برای شما به ارمغان می‌رود. برای اطلاع از هزینه خرید بلیط استانبول با پرواز داخلی در کمترین زمان ممکن می‌توانید از معتبر‌ترین ایرلاین‌های داخلی مانند ایران ایر، ماهان، قشم ایرو استفاده کنید.

ترفندهای خرید بلیط استانبول ارزان

انتخاب و نحوه خرید بلیط پرواز بر روی هزینه آن تاثیر خوبی می‌گذارد. اما بدون شک انتخاب مرجع مناسب و معتبر برای رزرو بلیط هواپیما از اهمیت بالایی برخوردار است و در به دست آوردن بلیط ارزان تاثیر خوبی دارد.

سایت‌های معتبر در جهت رفاه و دغدغه مسافران بهترین بلیط پرواز تهران و استانبول به صورت کاملا آنلاین با قیمت مناسب در اختیار کاربران عزیز قرار می‌دهد. بنابراین هر زمانی که قصد پرواز به استانبول را داشتید می‌توانید از سایت‌های معتبر در تاریخ مورد نظر اقدام به رزرو بلیط خود کنید.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت بلیط هواپیما استانبول

قیمت بلیط هواپیما استانبول ثابت نیست و عوامل مختلفی بر روی قیمت گذاری آن دخیل هستند. برای نمونه ایرلاین‌های داخلی ارزان‌تر و کم هزینه‌ترین ایرلاین‌های خارجی هستند‌. در بین برخی ایرلاین‌های ایرانی و خارجی بودن برخی از شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌تر و برخی دیگر لوکس‌تر هستند.

علاوه بر این، باید بدانید که در زمان‌های مختلف سال با توجه حجم مسافران قیمت بلیط هواپیما استانبول متغیر است. اگر به دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران به استانبول هستید بهتر است زمانی‌هایی غیر از تعطیلات ملی و بین المللی برای سفر برنامه‌ریزی کنید. زیرا شانس شما برای خرید ارزان‌ترین بلیط استانبول بیشتر می‌شود. برخی از ایرلاین‌ها با کاهش خدماتی مانند وزن‌بار مسافران قیمت بلیط استانبول را کاهش می‌دهند.

همچنین عوامل مختلفی از جمله اعتبار برند، کیفیت هواپیما، خدمات رفاهی بر روی قیمت گذاری بلیط پرواز نیز تاثیرگذار هستند. در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما باید به کلاس پرواز توجه کنید در پروازهای خارجی کلاس‌های پروازی بیزینس و فرست کلاس قیمت بسیار بالاتری دارد و گاهی بین دو کشور پروازهای مستقیم ایجاد می‌کند. همچنین اگر بلیط خود را کنسل کنید در بلیط‌های رفت و برگشت جریمه‌ بیشتری خواهید پرداخت.

بلیط چارتری تهران به استانبول

بلیطی که به وسیله یک آژانس مسافرتی از یک شرکت هواپیمایی خریداری می‌شود و سپس به مسافران فروخته می‌شود را بلیط چارتری گفته می‌شود. توجه کنید خرید و فروش بلیط استانبول توسط شرکت‌های گردشگری انجام می‌شود و در قالب تور استانبول ارائه می‌شود.

بلیط چارتر استانبول ارزان‌تر از بلیط سیستمی است و غیر قابل استرداد هستند و کنسلی آن‌ها با جریمه بالایی همراه است. هنگام خرید بلیط چارتر استانبول باید از زمان و شرایط بلیط خود آگاه باشید.

مزایای خرید بلیط استانبول با پرواز داخلی

اگر قصد سفر به استانبول را دارید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید بلیط پرواز خود را از سایت‌های معتبر خریداری کنید و به پروازهای همه ایرلاین‌ها دسترسی داشته‌ باشید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام طول سفر

اگر قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی نیاز به مشاوره تخصصی دارید، می‌توانید از کارشناسان پشتیبانی در تمام طول شبانه‌روز کمک بگیرید که با صبر و حوصله پاسخگوی سوال‌هات شما هستند.

روش‌های پرداختی متنوع

برای خرید بلیط هواپیما شما می‌توانید از تمامی کارت‌های بانکی و شتاب با استفاده از رمز ارز و درگاه بیت راه استفاده کنید تا در صورت حضور در هر نقطه از جهان مشکلی برای شما ایجاد نشود.

پرداخت اعتباری آنلاین

شما می‌توانید بدون نگرانی از نوسان قیمت، تکمیل ظرفیت، محدودیت تراکنش بانکی، با پرداخت 30 درصد قیمت بلیط پرواز داخلی خود را رزرو کنید.

استرداد، تنها با یک تماس

اگر به هر دلیلی نیاز به کنسل کردن بلیط هواپیما خود را دارید می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. میزان جریمه استرداد بسته به قوانین ایرلاین، نوع بلیط، کلاس پروازی و غیره متفاوت است که می‌توانید توضیحات آن را هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما در قسمت استرداد بخوانید.

رزرو بلیط هواپیما استانبول بدون پرداخت هزینه

یکی از روش‌های کاهش هزینه سفر به استانبول رزرو بلیط است، رزرو بلیط نیازمند پرداخت هزینه نیست و با خرید بلیط سفر به صورت قطعی متفاوت است. رزرو بلیط هواپیما استانبول این دسته از افراد مناسب است:

  • افرادی که از زمان دقیق آماده شدن ویزای خود اطلاع ندارند و با گرفتن ویزا می‌توانند بلیط خود را رزرو و به سفارت تحویل دهند.
  • افرادی که به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستند و از هفته‌های قبل برای سفر برنامه‌ریزی کرده‌اند.
  • کسانی که منتظر قطعی شدن برنامه سفر خود هستند و قصد دارند بلیط خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

رزرو بلیط خارجی از نمایندگی‌های رسمی هزینه‌ای ندارد و صندلی پرواز شما بر اساس قوانین ایرلاین از چند ساعت تا چند هفته قابل رزرو شدن است و یک امکان فوق‌العاده برای تهیه بلیط هواپیما خارجی با قیمت مناسب برای مسافران نیز است.

برای مطلع شدن از مدت زمان رزرو بلیط می‌توانید به حساب کاربری خود در سایت مراجعه کرده و زمان مورد نظر را مشاهده کنید. معمولا اطلاع‌رسانی‌ها یک تا یک و نیم ساعت از زمان رزرو در پروفایل شما قابل مشاهده است.

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول

راه‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد که می‌توانید به آژانس‌های مسافرتی و پلتفرم‌های آنلاین اشاره داشت. سفر به استانبول تعداد مسافران زیادی دارد که باید چندین وب‌سایت را جستجو کرد تا بلیط مورد نظر را در تاریخ‌های خاص در طول سال پیدا کنید.

به عنوان مثال برای خرید بلیط هواپیما از سایت پته، با مراجعه به صفحه اصلی سایت می‌توانید در بالای صفحه پنل پرواز را مشاهده کنید و با کلیک بر روی گزینه پرواز مبداء و مقصد خود را مشاهده کنید. با انتخاب تاریخ سفر و مشخص کردن تعداد مسافران بر روی دکمه جستجو می‌توانید نتایج مورد نظر را مشاهده کنید. شما می‌توانید از طریق فیلترهای سمت راست صفحه قیمت بلیط، ساعت پرواز، نوع پرواز و شرکت هواپیمایی، چارتر، سیستمی بودن بلیط و کلاس پروازی را تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا