میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

دوئل تماشایی گرگ با سگ نگهبان ژرمن شپرد (+فیلم)

سگ های نگهبان بسیار متنوعی وجود دارد، اما ژرمن شپرد در لیگ مخصوص به خود قرار دارد. این سگ ها که در سراسر جهان مشهور هستند فعالیت هایی در زمینه حفاظت، گله داری، کار پلیسی و غیره انجام می دهند.

تبلیغ در عصر ترکیه

سگ ها اساساً برای همیشه بهترین دوست انسان بوده اند و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. حفاظت از خانه عامل بزرگی است و برخوردی که در کلیپ بالا مشاهده می شود از این قاعده مستثنی نیست.

یک گرگ تصمیم می گیرد شانس خود را با نزدیک شدن به یک خانه امتحان کند، اما متوجه نشد که چرا باید با یک ژرمن شپرد درگیر نشود.

چه کسی در این نوع مسابقه برنده می شود؟ انصافاً عوامل زیادی وجود دارد که نمی توان آنها را در نظر گرفت، اما ویدیوی زیر تصور خوبی از اینکه چه کسی پیروز خواهد شد را نشان می دهد.

هر یک از سگ‌ها قطعاً به خوبی با دیگری مطابقت دارند و پتانسیل زیادی برای مقابله با رقبا از خود نشان می‌دهند. با این حال، سگ های خانگی که به خوبی آموزش دیده اند، مطمئناً نیرویی هستند که نمی توان با آنها حساب کرد.

ژرمن شپرد چقدر محافظ است؟
سگ های نگهبان بسیار متنوعی وجود دارد، اما ژرمن شپرد در لیگ مخصوص به خود قرار دارد. این سگ ها که در سراسر جهان مشهور هستند فعالیت هایی در زمینه حفاظت، گله داری، کار پلیسی و غیره انجام می دهند.

این به دلیل هوش بالای آنها، سطح انرژی بسیار زیاد و البته اشتیاق آنها برای راضی کردن است. این عوامل به وضوح آنها را به گونه ای نمادین تبدیل کرده است.

در مورد سطح دفاعی که یک شپرد می تواند ارائه دهد، توانمندی آن تنها با گونه های کمی قابل رقابت است، از جمله مالینویز بلژیکی و دوبرمن پینچر. این توله ها با هوش فراوان و نیروی گاز گرفتن رقیب محسوب می شوند.

مطالعات اخیر نشان داده است که میانگین عملکرد شپردز در بین همتایان خود استثنایی است. با این اوصاف، این اشتباه نیست که تعداد بی‌شماری خانواده‌ها، مجریان قانون و کسب‌وکارها اطمینان حاصل می‌کنند که یک ژرمن شپرد را در نزدیکی خود داشته باشند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
سانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا