میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

حمله وحشتناک سگ های ولگرد به یک پدر و پسر (+فیلم)

کاراگوزلو به دلیل شکستگی چانه و پارگی‌های بدنش تحت عمل‌های جراحی متعددی قرار خواهد گرفت و به مدت 1.5 ماه با مایعات و نی تغذیه خواهد شد.

تبلیغ در عصر ترکیه

مسعود کاراگوزلو در بورسا مورد حمله چندین سگ ولگرد قرار گرفت و از مرگ نجات یافت.

به گزارش عصر ترکیه، این مرد 46 ساله که پدر دو فرزند است، از ناحیه چانه دچار شکستگی شد، 30 بخیه در گوشش زده شد و دست‌هایش پاره شد. او تحت عمل جراحی پلاستیک قرار می‌گیرد و به مدت 1.5 ماه با نی تغذیه می‌شود.

مسعود کاراگوزلو، پدر دو فرزند، در هنگام غروب آفتاب برای خرید پیده به همراه پسر 10 ساله‌اش در خیابان دمیرچی در محله نیلوفر در مرکز بورسا بود که مورد حمله سگ‌های ولگرد کنار خیابان قرار گرفت. او با یک رفلکس ناگهانی پسرش را هل داد و خود زیر دست و پای سگ‌ها افتاد.

مسعود کاراگوزلو که از ناحیه دندان‌ها مورد اصابت ضربات متعددی قرار گرفته بود، توسط دوستش که به کمک او آمد، نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.

در بیمارستان مشخص شد که چانه مسعود کاراگوزلو شکسته، دست‌ها و بدنش پاره شده و 30 بخیه در گوشش زده شده است. کاراگوزلو که با مداخله پزشکان به زندگی بازگشته است، لحظات وحشتناکی را که او و پسرش تجربه کردند، در دوربین مداربسته ثبت کرد.

کاراگوزلو به دلیل شکستگی چانه و پارگی‌های بدنش تحت عمل‌های جراحی متعددی قرار خواهد گرفت و به مدت 1.5 ماه با مایعات و نی تغذیه خواهد شد.

پدر فداکار در شرح این لحظات وحشتناک می‌گوید: “دوستم مرا برای افطار دعوت کرده بود. من و پسرم 10 ساله‌ام قبل از رفتن به آنجا تصمیم گرفتیم پیده بخریم.

در آن زمان چند سگ ولگرد در آن طرف خیابان بودند. ناگهان به سمت پسرم دویدند و من او را هل دادم. سگ‌ها به من حمله کردند. چانه‌ام شکست، گوش و دستم پاره شد. حالا باید عمل کنم. دو ماه نمی‌توانم غذا بخورم. من دو فرزند دارم. اگر برای من اتفاقی می‌افتاد چه؟ چه کسی مسئول بود؟ من از مسئولان می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.”

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
hurriyet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا