میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

جذاب ترین رنگ موهای ترند 2024

مو یکی از مهم ترین عناصر زیبایی چهره است و تغییر رنگ و مدل آن یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر ظاهر و داشتن یک استایل جدید است.

تبلیغ در عصر ترکیه

آراستن موها و انتخاب یک رنگ موی مناسب با چهره و رنگ پوست بی شک زیبایی چهره را دو برابر خواهد کرد و تغییرات شگفت انگیزی را برای چهره شما به ارمغان می آورد.

در ادامه با چند نمونه از زیباترین ترندهای رنگ مو در سال 2024 را مشاهده می کنید:

1- بلوند با آمبره یا سامبره

این تکنیک رنگ مو مناسب افرادی است که بین انتخاب رنگ های تیره و بلوند مردد مانده اند. این رنگ هیچ محدودیت فصلی ندارد و با ایام مختلف سال سازگار است.

2- بالیاژ کاراملی

بالیاژ یکی از انواع تکنیک های لایت مو است که برای رنگ پوست گندمی و تیره فوق العاده است. کاراملی موهای تیره را براق تر نشان داده و بدلیل رنگ نشدن ریشه، بسیاری از مشکلاتی که ممکن است بر اثر رنگ مو بر روی موها بوجود بیاید، روی موهای بالیاژ شده ایجاد نمی شود.

3- بالیاژ توت فرنگی

بالیاژ توت فرنگی بر روی رنگ موهای قهوه ای اعمال شده و با تکه هایی از رنگ توت‌فرنگی درخشش جذابی بر روی موهای شما پدید می آورد. بالیاژ توت فرنگی بر روی هر تناژ از رنگ موی قهوه ای نتیجه می دهد و از رنگ اسپرسو گرفته تا کاراملی را می توان به عنوان رنگ زمینه آن انتخاب کرد.

4- هلویی

رنگ موی هلویی یکی از جدیدترین و جذاب ترین رنگ موها برای همه فصل ها خصوصا فصل تابستان است که تغییر بزرگی در چهره شما ایجاد کرده و به موهای تیره و تکراری شما رنگ و رویی تازه می بخشد. این رنگ مو یک انتخاب مناسب برای خانم ها و دختران شیک و باسلیقه است.

5- بلوند مرواریدی

رنگ موی مرواریدی یک رنگ موی پلاتینه براق با تناژ نقره‌ای و سایه‌هایی از رنگ‌های آبی، بنفش و صورتی مرواریدی است که برای روزهای سرد سال مناسب است. برای خانم هایی که رنگ پوست روشن دارند، ترکیب رنگ بلوند مرواریدی روشن با سایه آبی و بنفش و برای خانم هایی که پوست گندمی دارند، ترکیب رنگ بلوند مرواریدی با سایه صورتی یا هلویی توصیه می شود.

6- بلوند پلاتینه

اگر دوست دارید ظاهری به زیبایی یک ملکه یخی داشته باشید، رنگ موی بلوند پلاتینه به شما پیشنهاد می شود. این رنگ موی جسورانه از رنگ فلز الهام گرفته شده است و یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی در حال حاضر است که به خوبی با هر لباسی هماهنگ می شود.

7- قرمز یاقوتی

رنگ موی قرمز یاقوتی رنگ مویی زیبایی است که زیبایی خیره کننده یاقوت سرخ را به یاد ما می آورد. این رنگ مو ظاهری متفاوت برای موهای شما، از موهای مواج تا موهای لخت گرفته، به ارمغان می آورد.

8- بلوند ماسه سنگی

رنگ موی بلوند ماسه سنگی سایه روشن­ های زرق و برق دار از بلوند بژ متوسط با لایت­های طلایی است که شباهت زیادی به بلوند عسلی دارد، اما طلایی تر بوده و دقیقا مانند رنگ طبیعی ماسه در طول روز است. این رنگ مو به دلیل دارا بودن لایت هایی با ترکیب متعادل و خنک و تیره و ترکیب گرم و روشن و طلایی مناسب تمام فصول بخصوص تابستان است.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
راهنماتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا