میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

تولید پهپاد انتحاری در ترکیه (+عکس)

این پهپاد رادارگریز و دارای 2 مدل مختلف با طول بال‌های 1.5 و 2 متری است. به ترتیب هر یکی قابلیت حمل 3 کیلوگرم و 15 کیلوگرم مهمات را دارند.

تبلیغ در عصر ترکیه

ترکیه پهپاد “کامیکازه” (انتحاری) جدید چند منظوره «عذاب» با ساختار بال‌ دلتا که در دو مدل مختلف طراحی و ساخته شده را آزمایش کرد.

پهپاد کامیکازه چند منظوره جدید ترکیه به نام «عذاب» با ساختار بال‌ دلتا که در دو مدل مختلف با طول بال‌های 1.5 و 2 متری و قابلیت حمل بار مفید 3 و 15 کیلوگرمی طراحی و ساخته شده، تهدیدات علیه کشور را خنثی خواهد کرد.

تست‌های پروازی این پهپاد چند منظوره که برد طولانی و ظرفیت حمل بار بالایی دارد، انجام شده است و آزمایش‌های انفجاری آن نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

سلجوق فرات، مدیر شرکت فناوری پهپاد روبیت (Robit Teknoloji) ترکیه، در گفت‌وگو با آناتولی گفت: این پهپاد کامیکازه چند منظوره است و می‌توانیم کلاهک را هر طور که می‌خواهیم تغییر دهیم و ادغام کنیم و از کلاهک‌های موجود نیز استفاده کنیم.

فرات ادامه داد: این پهپاد رادارگریز و دارای 2 مدل مختلف با طول بال‌های 1.5 و 2 متری است. به ترتیب هر یکی قابلیت حمل 3 کیلوگرم و 15 کیلوگرم مهمات را دارند.

پهپاد انتحاری در ترکیه

وی با بیان اینکه می‌توانید این پهپاد کامیکازه را به صورت آزاد رها کنید یا از فاصله 200 کیلومتری با کمک اپراتور هدایت کنید و آن را به سمت هدف ببرید، افزود: در عین حال می‌تواند مستقیم به هدف خود برسد و با مختصات جی پی اس که شما به آن ارائه داده‌اید، هدفش را نابود کند.

فرات با اشاره به اینکه این پهپاد را می‌توان طی 5 دقیقه نصب و 10 فروند را پشت سر هم به هدف پرتاب کنید، گفت: خمپاره‌، مهمات تانک‌ها و مهمات آرپی‌جی را می‌توان به راحتی در این پهپادها ادغام کرد. در ماه‌های آینده نیز آزمایش پرواز آن با مهمات را انجام خواهیم داد.

پهپاد مسلح ترکیه در یک قدمی میدان جنگ! (فیلم+عکس)
بخوانید
عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا