میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

تهیه فیلم مستند در باره اردوغان توسط روزنامه‌نگار روسی

روزنامه‌نگار روسی در این فیلم به توضیح زندگی اردوغان از دوران کودکی، ظهور او در سیاست، موفقیت و خدمات او در دوران اقتدار پرداخته است

تبلیغ در عصر ترکیه

میخائیل گوسمان روزنامه‌نگار روسی و معاون مدیر کل خبرگزاری تاس، فیلم مستندی درباره رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه تهیه کرده است.

فیلم مستند گوسمان که با مدیریت شبکه تلویزیونی تاس و روسیا-24 تهیه شده است در سفارت ترکیه در مسکو به نمایش درآمد.

الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه، مهمت سامسار سفیر ترکیه در مسکو، سرگئی میخایلوف مدیر کل تاس، نمایندگان دیپلماتیک کشورهای خارجی و خبرنگاران در نمایش این مستند حضور داشتند.

گوسمان که پیش از این 4 بار با اردوغان مصاحبه کرده است، فیلم مستند مذکور را در قالب برنامه “فرمول قدرت” تهیه کرده و در آن به توضیح زندگی اردوغان از دوران کودکی، ظهور او در سیاست، موفقیت و خدمات او در دوران اقتدار و همراه با بخش‌هایی از مصاحبه‌های قبلی پرداخته است.

در این مستند با جای دادن به بیانات مهمی از کتاب رئیس جمهور اردوغان با عنوان “دنیای عادلانه تر امکان پذیر است” که با هماهنگی مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه به روسی ترجمه شده است، به دیدگاه‌های اردوغان جلب دقت شده است.

گوسمان پس از نمایش فیلم گفت، رئیس جمهور اردوغان یک سیاستمدار بزرگ است. ترکیه از اینکه چنین رهبری دارد، خوشحال است. او نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک شخصیت بزرگ است. او یک تحلیلگر سیاسی سطح بالا و دارای تفکر استراتژیک است. نقش اردوغان به عنوان یک رهبر، نه تنها در ترکیه، بلکه در جهان بسیار مهم است.

گوسمان با بیان اینکه، این فیلم طی 2 روز گذشته دو بار از شبکه‌های دولتی پخش شده و میلیون‌ها نفر با آنها تماس گرفته‌اند، گفت، ارائه اردوغان به تماشاگران روسی بسیار مهم است. متاسفانه ترکیه و روسیه، رهبران جهان، حتی رهبران کشورهای همسایه خود را به خوبی نمی‌شناسند. ترکیه همسایه و چندین سال شریک ما است. رئیس جمهور اردوغان سالهاست که در اقتداراست. ارائه یک تصویر کامل از او و بازگو کردن او بسیار مهم است.

گوسمان گفت، مایل است در صورت امکان برای پنجمین بار با اردوغان مصاحبه کند، احترام عمیق خود به مردم ترکیه را ابراز کرد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
تی آر تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا