میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

ترکیه پهپادهای «بایراکتار تی.بی-2» را به کویت تحویل می‌دهد

شرکت بایکار ترکیه از تکمیل فرایند قرارداد صادرات پهپادهای پیشرفته «بایراکتار تی.بی-2» به کویت خبر داد.

تبلیغ در عصر ترکیه

شرکت بایکار ترکیه امروز چهارشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قرارداد پهپادهای پیشرفته «بایراکتار تی.بی-2» به کویت به امضا رسید.

براساس این اطلاعیه، فرآیند قرارداد با دولت کویت را برای صادرات پهپاد ملی بایراکتار تی.بی-2 با موفقیت به پایان رساندیم. شرکت‌هایی از آمریکا، اتحادیه اروپا و چین نیز در مناقصه تامین پهپادهای به کویت شرکت کردند، اما در نهایت اولویت به ترکیه داده شد.

بایکار تاکید کرد: بایراکتار تی.بی-2 در آسمان کویت که در آن با ماندن در هوا به مدت 27 ساعت و 3 دقیقه در شرایط بیابانی در سال 2019 رکورد طولانی‌ترین زمان پرواز را شکسته بود، خدمت خواهد کرد.

حلوک بایراکتار، مدیر کل شرکت بایکار نیز در حساب کاربری خود در توئیتر در این زمینه نوشت: «ما قرارداد صادرات پهپاد ملی بایراکتار تی‌.بی.-2 بین دولت کویت و بایکار را با موفقیت منعقد کرده‌ایم. پهپاد ملی ما که تاکنون با 30 کشور جهان قرارداد صادراتی امضا کرده‌ایم، همچنان برای برقراری صلح و امنیت در فهرست کشورهای دوست و برادر خدمت می‌کنند».

از سوی دیگر، در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی دفتر ارتباطات دولتی کویت منتشر شد، ارزش قرارداد مذکور 367 میلیون دلار اعلام شد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا