میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

ترکیه در لیست ۲۰ کشور محبوب، برای میلیاردرهای جهان

در میان محبوب ترین شهرهای جهان نیز نیویورک با ۱۱۹ میلیاردر در رتبه اول، لندن با ۹۷ میلیاردر در رتبه دوم و بمبئی با ۹۲ میلیاردر در رتبه سوم قرار دارد.

تبلیغ در عصر ترکیه

پلتفرم Hurun به تازگی گزارشی از میلیاردرهای جهان و توزیع آن‌ها در کشورها منتشر کرده است. براساس این گزارش ترکیه با داشتن ۲۵ میلیاردر در رتبه ۳۰ محبوب ترین کشورها برای میلیاردرها قرار گرفته است.

به گزارش عصر ترکیه، از ۲۵ میلیاردر ترکیه، ۲۳ میلیاردر در استانبول زندگی می‌کنند. این امر استانبول را به یکی از ۵ شهر محبوب میلیاردرها در اروپا و ۲۶مین شهر محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده است. این در حالی است که شهر استانبول برای اولین بار به این فهرست وارد شده است.

گزارش Hurun بیانگر آن است که چین با داشتن ۸۱۴ میلیاردر در رتبه اول، آمریکا با ۸۰۰ میلیاردر در رتبه دوم و هند با ۱۸۱ میلیاردر در رتبه سوم محبوب ترین کشورها برای میلیاردرها هستند.

در میان محبوب ترین شهرهای جهان نیز نیویورک با ۱۱۹ میلیاردر در رتبه اول، لندن با ۹۷ میلیاردر در رتبه دوم و بمبئی با ۹۲ میلیاردر در رتبه سوم قرار دارد.

بر اساس این گزارش در سال ۲۰۲۴ تعداد میلیاردرهای جهان با افزایش ۵ درصدی نسبت به سال گذشته به ۳ هزار و ۲۷۹ نفر رسیده است.

مجموع ثروت این افراد نیز نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است. در صدر ثروتمندترین افراد جهان ایلان ماسک مالک تسلا و ایکس با ۲۳۱ میلیارد دلار در رتبه اول جف بزوس مالک آمازون با ۱۸۵ میلیارد دلار در رتبه دوم و برناره آرنالت مدیر عامل لویی ویتون با ۱۷۵ میلیارد دلار در رتبه سوم قرار دارد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
گرد آورنده
ایرانیان ترکیه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا