میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

اختراع جدید شیائومی برای اتصال به اینترنت ماهواره‌ای

شیائومی همزمان‌ با آماده‌شدن برای اینترنت 5.5G، در پی متصل‌کردن خودروهایش به اینترنت ماهواره‌ای است.

تبلیغ در عصر ترکیه

شیائومی اختراع جدیدی با محوریت اتصال خودرو به ماهواره ثبت کرده است. این فناوری می‌تواند کیفیت و ثبات ارتباطات ماهواره‌ای و مسیریابی را در خودرو شیائومی بهینه کند. مشخص نیست که این قابلیت در خودرو SU۷ حضور دارد یا نه.

شرکت خودروسازی جیلی نیز اخیراً ۱۱ ماهواره را به مدار پایینی زمین پرتاب کرده است. هدف ماهواره‌ها، یکپارچه‌سازی ارتباطات، ناوبری بهتر و دست‌یابی به سیستم شناسایی‌ازدور برای خودروهای بدون راننده است.

غول چینی در کنار تمرکز بر ارتباطات ماهواره‌ای، به شبکه‌ی ۵.۵G نیز توجه نشان داده و رقابت برای اتصال به نسل بعدی شبکه‌ی موبایل (۵.۵G) با پیوستن گوشی شیائومی به اوپو و ویوو، تشدید شده است.
بر اساس ادعای دیجیتال چت استیشن، شیائومی می‌خواهد در گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳، اتصال به ۵.۵G را ممکن کند. این شرکت اخیراً شیائومی ۱۴ اولترا را با این فناوری آزمایش‌ کرده و به سرعت ۵٬۱۳۲ مگابیت‌درثانیه دست یافته است.

شبکه‌ی ۵.۵G که با نام تجاری ۵G-A شناخته می شود، به عنوان پُلی بین شبکه‌های فعلی ۵G و شبکه‌ی ۶G عمل می‌کند. شبکه‌ی ۵.۵G ضمن کاهش تأخیر و بهبود سیستم موقعیت‌یابی، سرعت دانلود را ۱۰ برابر افزایش می‌دهد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا