میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

آمازون 4×4 ؛ کوچک ترین خودروی زرهی ترکیه

تبلیغ در عصر ترکیه

خودروی زرهی آمازون 4×4 ترکیه پس از تستهای موفقیت آمیز در حال آماده شدن برای انجام ماموریت است.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از آناتولی، آزمایش های خودروهای زرهی چند منظوره «آمازون 4×4» که توسط سازمان صنایع دفاعی ترکیه توسعه یافته با موفقیت به پایان رسیده و آماده انجام وظیفه است.

این خودرو که کوچکترین عضو خانواده خودروهای زرهی نظامیست، در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی دفاعی IDEX در ابوظبی، پایتخت امارات متحده به نمایش درآمده‌ است.

مهمت آلتین هان، معاون مدیر کل صنعت دفاعی صنایع دفاعی ترکیه در گفتگو با خبرنگار آناتولی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور، از مهمترین نمایشگاه‌های صنایع دفاعی منطقه و جهان است، افزود: ما در ساخت آمازون 4×4 بر اساس بازخوردهای میدانی، بهبودهایی ایجاد کردیم. به ویژه ظرفیت حمل را افزایش و نرم افزار الکترونیکی روی آن را توسعه دادیم.

آلتین هان با بیان اینکه آمازون 4×4 کوچکترین خودرو از خانواده خودروهای زرهی ترکیه است، گفت: به این دلیل قدرت مانور آن بیشتر است و استفاده از آن در مناطق شهری مزیت بسیار بیشتری نسبت به سایر خودروها دارد. این یک ابزار بسیار مهم به ویژه برای عملیات پلیس در مناطق شهری، عملیات ویژه و فرماندهی کل ژاندارمری است.

به گفته وی آمازون 4×4 با موتوری به قدرت 360 اسب بخار میتواند به برد 800 کیلومتری و سرعت 110 کیلومتر در ساعت برسد. همچنین ظرفیت بارگیری 16 تن با 7 پرسنل را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا