میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهاارز دیجیتال

پیش‌بینی هوش مصنوعی گوگل از قیمت بیت کوین

بارد احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار را تأیید کرد و چهار عامل کلیدی را برشمرد که می‌توانند بیت کوین را به این سطح برسانند. با این حال، این ابزار هشدار داد که تضمینی وجود ندارد که بیت کوین به مرز ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد.

تبلیغ در عصر ترکیه

پس از صعود چشمگیر بیت کوین (BTC) به نزدیکی ۶۹۰۰۰ دلار در اواخر سال ۲۰۲۱، بسیاری از کارشناسان توافق دارند که سطح ۱۰۰ هزار دلار رکورد بعدی بیت کوین است. بیشتر گمانه‌زنی‌ها، درباره زمان رسیدن بیت کوین به این نقطه است.با توجه به این موضوع، این سؤال از هوش مصنوعی گوگل، Google’s Bard، پرسیده شد: بارد احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار را تأیید کرد و چهار عامل کلیدی را برشمرد که می‌توانند بیت کوین را به این سطح برسانند. با این حال، این ابزار هشدار داد که تضمینی وجود ندارد که بیت کوین به مرز ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد.

اولاً، بارد به نقش پذیرش انبوه ارز‌های دیجیتال در رکورد‌های جدید پی برد. این ابزار خاطرنشان کرد که تقاضا برای این دارایی احتمالاً افزایش می‌یابد؛ زیرا افراد بیشتری در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند و این قیمت را بالا می‌برد.

در مرحله دوم، بارد تأکید کرد که سرمایه‌گذاران سازمانی یک کاتالیزور اصلی برای افزایش بیت کوین هستند. شایان ذکر است که رکورد قبلی بیت کوین تا حدی توسط سازمان‌هایی مانند PayPal و سازنده خودرو‌های الکتریکی تسلا ایجاد شد که وارد بازار رمزارز‌ها شده بودند. هوش مصنوعی بارد گفت:

اگر سرمایه‌گذاران سازمانی، مانند صندوق‌های بازنشستگی و صندوق‌های تأمینی، در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند، احتمالاً منجر به افزایش قیمت می‌شود؛ زیرا سرمایه‌گذاران سازمانی پول زیادی برای سرمایه‌گذاری دارند و آن‌ها می‌توانند به طور قابل‌توجهی بر قیمت دارایی‌ها تأثیر بگذارند.

علاوه بر این، بارد پیش‌بینی کرد که افزایش پذیرش بیت کوین توسط دولت به عنوان یک دارایی قانونی، می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را افزایش دهد.

در نهایت، بارد بر اهمیت اخبار مثبت در افزایش ارزش بیت کوین تأکید کرد. وی خاطرنشان کرد که اخبار مثبت می‌تواند به هیجان در مورد دارایی‌های دیجیتال منجر شود.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
رمزارز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا