میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ارز دیجیتال

نوسانات بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟

تسویه پوزیشن‌های شورت (فروش) بیت کوین به یکی از بحث‌های کلیدی ناظران بازار تبدیل شده است. آخرین داده‌های وب سایت کوین‌گلس (CoinGlass) نشان می‌دهد که سفارشات خرید BTC در محدوده ۶۹٬۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

تبلیغ در عصر ترکیه

بیت کوین در روزهای گذشته با نوسانات جدیدی مواجه شد و تحلیلگران در تلاش هستند آینده و کف روند فعلی آن را بررسی کنند.

خلاصه تحلیل

  • قیمت BTC در روزهای گذشته بین محدوده ۶۹٬۰۰۰ دلار و ۷۱٬۰۰۰ دلار در نوسان بوده است.
  • تحلیلگران باور دارند محدوده ۶۹٬۰۰۰ دلار اهمیت بسیار زیادی در رالی BTC دارند.

به گزارش کوین‌ تلگراف، قیمت BTC در روز گذشته به بالاترین سطح خود در تقریباً دو هفته گذشته یعنی ۷۱,۷۵۴ دلار رسید.

سپس یک اصلاح ۴ درصدی ناگهانی باعث شد قیمت بیت کوین طی چند دقیقه ۱,۳۰۰ دلار کاهش یابد. در ادامه گاوها (خریداران) تلاش کردند تا سطح کلیدی ۶۹٬۰۰۰ دلار را به سطح حمایتی تبدیل کنند.

نمودار قیمت BTC

نمودار قیمت BTCداده‌های مربوط به جریان ورود سرمایه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات BTC هم همچنان امیدوارکننده باقی ماند. پس از ورود بیش‌ از ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه  در ۲۶ مارس (۸ اسفند)، صندوق GBTC  شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) تنها ۱٬۳۰۰ بیت کوین (به ارزش ۹۴ میلیون دلار) از دست داد. تحلیلگری به اسم دن کریپتو تریدز (Daan Crypto Trades) در این بار گفت:

صندوق GBTC  امروز ۱٬۳۰۰ بیت کوین به ارزش (۹۴ میلیون دلار) را به فروش رساند. ذخایر آن‌ها از ۶۲۵٬۰۰۰ بیت کوین به ۳۴۵٬۰۰۰ بیت کوین رسیده است. خالص جریان ورود سرمایه ETFها در روز گذشته به ۴۱۸ میلیون دلار رسید. صندوق GBTC   هم ۲۱۲ میلیون دلار سرمایه را از دست داد. بازار نوسانات بسیار زیادی دارد و رکوردهای پی‌در‌پی بیت کوین بخش زیادی از سفارشات فروش را پر کرده‌اند.

خروج سرمایه صندوق GBTC

خروج سرمایه صندوق GBTCتسویه پوزیشن‌های شورت (فروش) بیت کوین به یکی از بحث‌های کلیدی ناظران بازار تبدیل شده است. آخرین داده‌های وب سایت کوین‌گلس (CoinGlass) نشان می‌دهد که سفارشات خرید BTC در محدوده ۶۹٬۰۰۰ دلار افزایش یافته است.


نقشه مربوط به لیکویید شدن معاملات BTC
علاوه بر این، معامله‌گر دیگری به اسم «CrypNuevo» امیدوار است آخرین گروه از فروشندگان بیت کوین در محدوده ۷۴٬۰۰۰ دلار هم شکست بخورند. او خاطرنشان کرد:

در میان‌مدت، نقدینگی در هر دو طرف خرید و فروش وجود دارد اما به احتمال زیاد فشار فروش بیت کوین در محدوده ۷۴٬۱۰۰ هزار دلار دوباره افزایش می‌یابد.

نقشه مربوط به لیکویید شدن معاملات BTC در صرافی بایننس
با کاهش قیمت بیت کوین تا محدوده ۶۸٬۵۰۰ دلار، تحلیلگران از معامله‌گران خواستند تا آرامش خود را حفظ کنند. معامله‌گر مشهوری به اسم «Crypto Ed» هم با تاکید بر اینکه حفظ حمایت ۶۹٬۰۰۰ دلار اهمیت زیادی دارد، اعلام کرد:

این قیمت می‌تواند یک نقطه ورود بالقوه برای بلندمدت باشد و یک حرکت اصلاحی مهم به حساب نمی‌آید. واقعاً مطمئن نیستم که حرکت صعودی بعدی بیت کوین واقعاً بزرگ باشد. شاید به ۷۳٬۰۰۰ دلار برسد. بعد از این اتفاق و قبل از رسیدن به رکورد جدید، ممکن است بیشتر هم اصلاح کند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
نوبینکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا