میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

نزدیک به هزار سال حبس برای دکتر جنایتکار در استانبول

خانواده قربانیان دکتر زور اوغلو سعی می کرده با روشهای مختلف و غیرقانونی به اطلاعات شخصی افراد دست پیدا کند و از این طریق خانواده ها را قانع کند که فرزندشان هدف استثمار جنسی پدرشان بوده و به همین علت باید تحت مراقبت او قرار گیرند.

تبلیغ در عصر ترکیه

در دادخواست علیه دکتر متهم به جنایت علیه شماری از کودکان و خانواده هایشان در استانبول ترکیه، درخواست نزدیک به هزار سال حبس برای او شده است.

به گزارش عصر ترکیه  ، قاضی مسئول رسیدگی به پرونده دکتر سلیمان صالح زور اوغلو درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده این متهم اعلام کرد احتمالا برای اتهامات وارده علیه او، 972 سال حبس درخواست شود.

این پرونده که ماههاست در دستگاه قضایی ترکیه به آن رسیدگی می شود، جنبه های وحشتناکی از بی رحمی یک نفر را نشان می دهد. این پزشک که در یکی از کلینیک های استانبول کار می کرد، متهم است که داروهایی را که برای حیوانات و در دامپزشکیها استفاده می شده است، به کودکان تزریق می کرد.

او همچنین متهم است با هیپنوتیزم کردن بیمار و اعضای خانواده بیمار سعی می کرده آنها را هدف سوء استفاده جنسی قرار دهد. بنابر گزارش خانواده قربانیان دکتر زور اوغلو سعی می کرده با روشهای مختلف و غیرقانونی به اطلاعات شخصی افراد دست پیدا کند و از این طریق خانواده ها را قانع کند که فرزندشان هدف استثمار جنسی پدرشان بوده و به همین علت باید تحت مراقبت او قرار گیرند.

در واقع او سعی داشته با این روش کودکان این خانواده ها را تحت کنترل خود بگیرد تا هر کاری که می خواهد با آنها انجام دهد.

حتی برخی خانواده ها او را متهم می کنند سعی داشته فرزندانشان را بدون رضایت خانواده به خارج بفرستد تا از آنها بهره برداریهای غیرقانونی کند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
روزنامه حریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا