میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ایرانیان مقیم ترکیهخبرهای ویژه

مجمع مشاوران سرمایه گذاری ایران و‌ ترکیه (IYADD) تاسیس می شود

بر اساس توافق اکثریت حاضرین قرار است این مجمع در هفته های آتی با مشارکت هیات موسس مرکب از شرکتهای پیشقدم در این عرصه به ثبت رسیده و رسما فعالیت خود را آغاز نماید.

تبلیغ در عصر ترکیه

جمعی از فعالان اقتصادی در زمینه مشاوره سرمایه گذاری به ایرانیان در ترکیه با هدف ایجاد تشکل سازمان یافته جهت هم افزایی و ایجاد رویکرد روشنگرانه و آشنا ساختن سرمایه گذاران ایرانی با حقوق خود در ترکیه گرد هم آمدند تا زمینه تاسیس این مجمع را فراهم آورند.

به گزارش عصر ترکیه، در جلسه نخست این فعالان اقتصادی ، که با حضور نمایندگانی از شرکتها و موسسات رسمی و ثبت شده فعال و حاضر در زمینه سرمایه گذاری ایرانیان در ترکیه در روز شنبه ۱۸ فوریه ۲۰۲۳ در استانبول تشکیل شد بر رویکرد غیر انتفاعی برای خود اعضا و تعریف پروژه های اقتصادی متضمن منافع اقتصادی و سود سرمایه گذاری برای هموطنان ایرانی همراه با ایجاد زمینه آشنایی و همکاری فعالین حوزه های کسب و کار و املاک و تعریف پروژه های جدید اقتصادی و حمایت از حقوق سرمایه گذاران با توجه به افزایش شمار سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایرانی در ترکیه تاکید شد.

بر اساس توافق اکثریت حاضرین قرار است این مجمع در هفته های آتی با مشارکت هیات موسس مرکب از شرکتهای پیشقدم در این عرصه به ثبت رسیده و رسما فعالیت خود را آغاز نماید.

کمیته اجرایی موقت مجمع مشاوران سرمایه گذاری ایران و ترکیه (IYADD)ضمن اعلام این خبر هدف اصلی این مجمع را همکاری و هم اندیشی در جهت هم افزایی و کنترل بازار اعلام و تشکیل آنرا بنا به ضرورتهای موجود بیان کرده و اعلام کرده است که در هفته های پیش رو از شرکتهای فعال در این زمینه جهت مشارکت و عضویت دعوت بعمل خواهد آورد.

شرکت کنندگان در جلسه هیات موسس و کمیته موقت این مجمع در جهت پی گیری اهداف مورد نظر در هشت کارگروه حقوقی، رسانه، پروژه های صفر و ارزیابی، ساخت و ساز ، املاک دست دوم، کسب و کار، مهاجرت و گردشگری اعلام عضویت و آمادگی کردند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
عصر ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا