میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرها

قیمت هر گرم طلا از مرز سه میلیون عبور کرد

هر گرم طلا ۱۸ عیار تا ظهر امروز سه میلیون و ۲۹ هزار تومان معامله شد و سکه امامی تا مرز ۳۵ میلیون جلو رفت.

تبلیغ در عصر ترکیه

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۴ اسفند همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به بیش از گرمی سه میلیون تومان رسید.

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد ۴۲ هزار تومانی درقیاس با دیروز، سه میلیون و ۲۹ هزار تومان به ثبت رسید و همزمان سکه امامی با رشد قیمت ۳۴۹ هزار تومانی، تا مرز کانال ۳۵ میلیون جلو رفت. یورو خدماتی که این روز‌ها برای متقاضیان ارز دولتی اهمیت دارد، در نیمه کانال ۴۶ هزار تومان عرضه می‌شود و کاهش تقریبا ۱۰۰ تومانی را نسبت به دیروز تجربه می‌کند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۱۴ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز تغییری ندارد، اما یورو خدماتی ۴۶ هزار و ۴۴۵ تومان عرضه می‌شود که این عدد افت تقریبا ۱۰۰ تومانی قیمت یورو خدماتی را نشان می‌دهد.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است. یعنی متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را حدود ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه کنند.

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۴ اسفند با شروع معاملات بازار ۴۲ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز گران شد و با عبور از از مرز سه میلیون، روی جایگاه سه میلیون و ۲۹ هزار تومان ایستاد.

قیمت سکه امامی همزمان ۳۴۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۴ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان رسید. ربع‌سکه و نیم‌سکه هم هر کدام رشد قیمت ۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کردند و ۵۰ هزار تومان به قیمت سکه گرمی اضافه شد.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
عصر ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا