" target="_blank" rel="nofollow"> میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سراسر جهان

فیلم جدید ارباب حلقه ها تایید شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای سرزمین میانه به سالن‌های سینما باز خواهد گشت. دیوید زسلاو، رئیس برادران وارنر دیسکاوری در جریان گفت‌وگو با سهام‌داران تایید کرد که فیلم جدید ارباب حلقه ها در دست ساخت است.

تبلیغ در عصر ترکیه

برادران وارنر از ساخت فیلم جدید ارباب حلقه ها خبر داده است که پیتر جکسون در ساخت این فیلم نقش خواهد داشت.

برادران وارنر و نیو لاین سینما تایید کردند که فیلم جدید ارباب حلقه‌ها قرار است The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum نام داشته باشد و اندی سرکیس، بازیگر نقش گالوم در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. سرکیس همچنین دوباره نقش گالوم را در این فیلم بازی خواهد کرد.

اندی سرکیس پیش از این فیلم Beathe، فیلم Mowgli: Legend of the Jungle و فیلم Venom: Let There Be Carnage را کارگردانی کرده بود و هم‌اکنون در حال کارگردانی انیمیشن Animal Farm است.

گالوم در فیلم ارباب حلقه ها

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای سرزمین میانه به سالن‌های سینما باز خواهد گشت. دیوید زسلاو، رئیس برادران وارنر دیسکاوری در جریان گفت‌وگو با سهام‌داران تایید کرد که فیلم جدید ارباب حلقه ها در دست ساخت است.

طبق گفته زسلاو، فیلم The Lord of the Rings جدید در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد و پیتر جکسون، کارگردان سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و سه‌گانه هابیت به‌همراه فران والش و فیلیپا بوینس به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم بدون نام حضور خواهند داشت. اکنون تاریخ اکران دقیق‌تری اعلام نشده است.

زسلاو می‌گوید که فیلمنامه فیلم جدید ارباب حلقه‌ها در مراحل اولیه نگارش است و جکسون به‌همراه والش و بوینس در تمامی مراحل ساخت این فیلم نقش خواهند داشت. بااین‌حال فعلا صحبتی در مورد نوشتن فیلمنامه یا کارگردانی آن توسط این تیم اعلام نشده است.

زسلاو می‌گوید که فیلم The Lord of the Rings جدید داستان‌هایی را که تاکنون از سرزمین میانه گفته نشده است، روایت خواهد کرد و اضافه کرد که ارباب حلقه‌ها، هری پاتر و دنیای دی سی مجموعه‌هایی هستند که تاکنون به شکل زیادی از آن‌ها استفاده نشده است و آن‌ها به‌دنبال رفع جبران این موضوع هستند.

درحالی‌که برادران وارنر دیسکاوری ساخت فیلم جدید ارباب حلقه‌ها را تایید کرده است، آمازون در حال تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power که فصل اول آن در سال ۲۰۲۲ پخش شد و فصل دوم آن انتظار می‌رود طی امسال از آمازون پخش شود.

همچنین طرفداران می‌توانند منتظر فصل سوم این سریال باشند. همچنین انیمه The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع
زومیت

1 دیدگاه

  1. شبیه ارباب حلقه ها هرچی فیلم بسازن بازم کمه ولی دیگه هیچکس آراگورن و لگولاس و گیمبلی نمیشه مطمئناً

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا