میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ویژه

فوتبال ترکیه در باتلاق بدهی

به باور کارشناسان اگر خرج های بی حساب و کتاب ادامه پیدا کند فوتبال ترکیه عملا حکم اعدام خود را امضا کرده است. در سالهای گذشته به علت مختلف از جمله همه  گیری کرونا درآمد این باشگاهها کاهش قابل توجهی داشته است.

تبلیغ در عصر ترکیه

جمع بدهی چهار باشگاه مهم فوتبال ترکیه به حدود 24 میلیارد لیر رسید

روزنامه ینی شفق در مطلبی نوشت چهار باشگاه مطرح فوتبال  ترکیه به نامهای بشیکتاش ، فنرباغچه ، گالاتاسارای و  طرابزون اسپور در مجموع 23 میلیارد و 600 میلیون لیر بدهی دارند.

به گزارش عصر ترکیه، کارشناسان دنیای فوتبال بر این باورند سالها ولخرجی و هزینه های بی حساب و کتاب باشگاههای مطرح فوتبال ترکیه باعث شده است تا این باشگاهها به باتلاق بدهی فروبروند. با وجود این هنوز در فصل نقل و انتقال بازیکنان شاهدیم که این باشگاهها برای جذب بازیکن قراردادهای چند میلیون یورویی امضا می کنند.

به باور کارشناسان اگر خرجهای بی حساب و کتاب ادامه پیدا کند فوتبال ترکیه عملا حکم اعدام خود را امضا کرده است. در سالهای گذشته به علت مختلف از جمله همه  گیری کرونا درآمد این باشگاهها کاهش قابل توجهی داشته است.

در شروع فصل ،  رقم قرارداد خرید امتیاز پخش زنده بازیهای لیگ برتر دو میلیارد و 200 میلیون لیر بود که از این مقدار هم فقط کمی بیش از 1 میلیارد و هفتصد میلیون لیر به باشگاههای سوپرلیگ  رسید. در حالیکه این رقم در مقایسه با سال قبل از آن پایین تر بود پیش بینی می شود این کاهش درآمد همچنان ادامه یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا