میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

غرق شدن کشتی باری ترکیه در دریای مرمره

کشتی مذکور حوالی ساعت ۲۰:۲۰ عصر روز چهارشنبه ۱۴ فوریه، با ۱۲۵۰ تن بار از بندر بادلان جزیره مرمره به سمت گملیک حرکت کرده بود.

تبلیغ در عصر ترکیه

یک کشتی باری متعلق به کشور ترکیه در جنوب غربی جزیره امرالی در دریای مرمره غرق شده است. این خبرگزار گفته است که عملیات برای نجات خدمه‌های این کشتی که طول آن ۶۹ متر، است ادامه دارد.

در بیانیه فرماندهی گارد ساحلی ترکیه آمده است: «کشتی «باتوهان الف» با ۶ خدمه در ساعت ۶:۳۰ دقیقه در سواحل منطقه کاراجابی به دلیل شرایط ناپایدار جوی و دریا غرق شده است».

محمود دمیرتاش، فرماندار #بورسا اعلام کرد که صبح پنجشنبه ۱۵ فوریه حوالی ساعت ۰۶:۲۰به وقت محلی، سیگنالی مبنی بر این حادثه دریافت شده و سه قایق نجات گارد ساحلی و یک بالگرد به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

دمیرتاش افزود: «تلاش‌ها برای نجات ۶ نفر خدمه‌ای که همگی از شهروندان ترکیه هستند در اطراف کشتی غرق شده به شدت ادامه دارد. او گفت: «هوا به شدت نامساعد و طوفانی است و ارتفاع امواج در منطقه به سه متر می‌رسد، با این حال تلاش برای نجات خدمه ادامه دارد».

کشتی مذکور حوالی ساعت ۲۰:۲۰ عصر روز چهارشنبه ۱۴ فوریه، با ۱۲۵۰ تن بار از بندر بادلان جزیره مرمره به سمت گملیک حرکت کرده بود.

در خبرها آمده است که کشتی مذکور پیشتر نیز در ۲ آوریل ۲۰۲۱ دچار نقص فنی شده و از غرق شدن نجات داده شده بود.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
گرد آورنده
از جمله
منبع
تی آر تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا