میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

صنعت گردشگری ترکیه: هدف 60 میلیون گردشگر و 60 میلیارد دلار درآمد در سال 2024

باغلی‌کایا افزود: پروژه «قرن گردشگری» را اجرا می کنیم. اقدامات لازم را برای ورود گردشگران بیشتر از خارج به کشورمان و افزایش درآمد گردشگری با گسترش گردشگری به 12 ماه و در سراسر کشور انجام خواهیم داد.

تبلیغ در عصر ترکیه

فیروز باغلی‌کایا، رئیس انجمن آژانس‌های مسافرتی ترکیه، خبر از افزایش چشمگیر رزرواسیون‌ها در این کشور داد و اعلام کرد که این انجمن با تمام توان در تلاش است تا به همراه آژانس‌های عضو، به هدف 60 میلیون گردشگر و 60 میلیارد دلار درآمد در سال 2024 دست یابد.

به گزارش عصر ترکیه، باغلی‌کایا در گفتگوی با خبرنگار آنادولو به مناسبت “هفته گردشگری”، بر نقش مهم این صنعت در ایجاد صلح و دوستی بین کشورها و مردم تاکید کرد. او با اشاره به آمار 1.5 میلیارد سفر بین‌المللی در سال، به تشدید رقابت در این حوزه استراتژیک که منجر به اشتغال‌زایی و افزایش ارزش افزوده می‌شود، اشاره کرد.

رئیس انجمن آژانس‌های مسافرتی ترکیه از اجرای طرحی با عنوان “قرن گردشگری” خبر داد. این طرح با هدف افزایش ورود گردشگران خارجی، گسترش فصل گردشگری به 12 ماه سال و توزیع آن در سراسر کشور، تدوین شده است.

باغلی‌کایا با تاکید بر تعهد این انجمن به همراه اعضای خود برای تحقق اهداف تعیین شده توسط رئیس جمهور، گفت: “آژانس‌ها با درک وظایف و مسئولیت‌های خود، تمام تلاش خود را برای رسیدن به 60 میلیون گردشگر و 60 میلیارد دلار درآمد به کار خواهند گرفت.”

او ضمن اشاره به افزایش اهمیت گردشگری در راستای چشم‌انداز 100 میلیون بازدیدکننده‌ای ترکیه در آینده، پیش‌بینی کرد که اشتغال در این بخش که در حال حاضر 1.5 میلیون نفر در سراسر کشور را شامل می‌شود، با تحقق این اهداف حداقل دو برابر خواهد شد. باغلی‌کایا در پایان صحبت‌های خود، گردشگری را همچنان یکی از پیشروترین بخش‌های اقتصادی دانست که نقشی تعیین‌کننده در آینده کشور خواهد داشت.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
خبرگزاری آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا