میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ایران

سجادی: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

تبلیغ در عصر ترکیه

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند.

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: به دلیل جایگاه ارزشمند و تاریخی چوگان برنامه‌ریزی‌هایی کردیم که برای اولین‌بار لیگ چوگان در ۲۳ هفته از بهار امسال آغاز شود. بازی پایانی آن در دهه فجر است و قرعه‌کشی و مقدمات اولیه آن از هفته دوم اردیبهشت آغاز شده است.

وزیر ورزش همچنین گفت: برنامه‌ریزی کردیم که با همکاری هیئت دولت منابع را فراهم سازیم و البته مکاتبات لازم را هم انجام دادیم و مجوزها و مصوبات نهایی شده که تا پایان سال یک هزار زمین چمن مصنوعی در سراسر کشور اضافه شود.

وزیر ورزش همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا، اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند. حداقل ۲ هفته دیگر برای بارگذاری اسناد مهلت دارند و پول‌ها و بدهی‌ها پرداخته شده است.

سجادی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال هم اهتمام ویژه‌ای به این موضوع دارد، تأکید کرد: برای حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا امیدوارم مگر اینکه AFC از عدم رعایت قانون یا دیر بارگذاری شدن مدارک ایراد بگیرد ولی هنوز مهلت داریم. فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس هم به اندازه کافی مستندات برای دفاع دارند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا