میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ورزش

ستاره سابق آبی‌ها دومین خرید بزرگ استقلال!

انتخاب اول جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال مشخص شده و این بازیکن در آستانه پیوستن به آبی‌ها قرار دارد.

تبلیغ در عصر ترکیه

تیم فوتبال استقلال در حالی فعالیت‌های خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی را با نظر مستقیم جواد نکونام پیش می‌برد که روز گذشته به توافق کامل با مهرداد محمدی رسید و با اعلام معاون باشگاه، ستاره فصل گذشته لیگ ستارگان قطر به عنوان نخستین خرید باشگاه استقلال رونمایی خواهد شد.

اما حالا همه در انتظار معرفی دومین خرید احتمالی آبی‌ها هستند که این بازیکن هم مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه و البته شخص جواد نکونام داشته و فاصله‌ای تا امضای قرارداد با استقلال ندارد و او کسی نیست جز آرمین سهرابیان، مدافع سابق استقلال در لیگ‌های هفدهم و هجدهم.

سهرابیان که در دومین فصل حضور منصوریان روی نیمکت استقلال از سپاهان به جمع آبی‌های پایتخت اضافه شده بود، پس از دو فصل نمایش قابل قبول در تیم شفر، با حضور استراماچونی از جمع آبی‌ها جدا شده و به سایپا پیوست.

سهرابیان پس از یک فصل بازی در سایپا، به گل‌گهر پیوست برای سه فصل زیر نظر امیر قلعه‌نویی بازی کرد و حالا با توجه به نیاز استقلال در جذب مدافع، این بازیکن اولویت اصلی جواد نکونام برای بازگشت به تهران است.

مدافع 27 ساله‌ گرگانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه دارد، قابلیت بازی در سه پست فول‌بک، وینگ‌بک و مدافع چپ را دارد و از این منظر می‌تواند تا حدود زیادی نیازهای تیم نکونام در خط دفاعی را برطرف کند. هرچند با جدایی محتمل سیلوا و پایان همکاری قطعی استقلال با عارف غلامی، به احتمال بالا سهرابیان تنها مدافع مدنظر نکونام برای تقویت خط دفاعی آبی‌ها برای فصل آینده نخواهد بود.

منبع
ورزش سه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا