میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

روی ناخن ، معمای قتل در اقامتگاه را حل کرد!

مشخص شد که یشیم آکباش، که یک سالن زیبایی را اداره می کرد، 9 روز قبل از مرگ با یلدیز آشنا شده بود

تبلیغ در عصر ترکیه

نمونه‌هاییافت شده در بافت ناخن “یشیم آکباش”، که پس از تیراندازی با اسلحه در اقامتگاه پلیس جان خود را از دست داد، با DNA معاون کمیسر “دوغان جان یلدیز” مطابقت داشت و دادستانی مقتول مظنون به خودکشی را، خلاف واقعیت تشخیص داد.

به گزارش عصر ترکیه، در 14 آوریل، از اتاقی که معاون کمیسر Dogancan Yıldız در لژ پلیس در مانیسا اقامت داشت، صدای شلیک گلوله شنیده شد. پلیس وارد اتاق شد و متوجه شد که “یشیم آکباش” از ناحیه سر مورد اصابت گلوله واقع شده است.

زن جوان که به بیمارستان منتقل شده بود نجات پیدا نکرد.

یلدیز، صاحب اسلحه، بازداشت شد. او ادعا کرد که آکباش خودکشی کرده است. هنگامی که مظنون تحت کنترل قضایی آزاد شد، دادستان اعتراض کرد. یلدیز 5 روز بعد در ازمیر دستگیر شد

تحقیقات درباره مرگ مرموز در 10 ماه به پایان رسید. در کیفرخواست قید شده بود که نقطه ای که هسته گلوله در آن قرار داشت با جهت شلیک ، در تضاد بود .

پاکسازی خون با ادکلن

دوغانجان ییلدیز بلافاصله پس از حادثه لباس هایش را عوض کرد. همچنین ثبت شده است که او از ادکلن برای پاک کردن خون روی دست ها و بین ناخن هایش استفاده کرده است.

مشخص شد که نمونه‌های بافت بین ناخن‌های دست چپ آکباش با DNA یلدیز مطابقت دارد.

یلدیز در اظهارات خود اظهار داشته بود که جراحت صورتش توسط گربه مورد علاقه اش ایجاد شده است. او همچنین مدعی شد که آثار روی بدنش ناشی از درگیری با مجرمی است که در حین انجام وظیفه دستگیر کرده است.

معاون کمیسر دوغان جان یلدیز 5 روز پس از مرگ مرموز دستگیر شد.

مشخص شد که یشیم آکباش، که یک سالن زیبایی را اداره می کرد، 9 روز قبل از مرگ با یلدیز آشنا شده بود

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
aksam

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا