میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
آخرین خبرهاترکیه

رونمایی ترکیه از پهپادهای رزمی جدید با قابلیت‌های مختلف

تلاش‌های ترکیه در ساخت انواع جنگنده و پهپاد، این کشور از دو نوع پهپاد با ویژگی‌های متفاوت رونمایی کرد.

تبلیغ در عصر ترکیه

ترکیه در تلاش در ساخت انواع جنگنده و پهپاد، از دو نوع پهپاد با قابلیت‌های مختلف رونمایی کرد.

در ادامه تلاش‌های ترکیه در ساخت انواع جنگنده و پهپاد، این کشور از دو نوع پهپاد با ویژگی‌های متفاوت رونمایی کرد.

مدیر شرکت ترکیه‌ای «رابیت تکنالوژی» درباره این پهپاد رزمی انتحاری گفت: «ما تمام آزمایش‌های پروازی را انجام داده‌ایم و اینک به سراغ آزمایش مهمات می‌رویم. در ماه‌های آینده آزمایش‌های مهمات را انجام خواهیم داد. ما آماده تولید هستیم و قادر خواهیم بود نیازهای آینده را برآورده کنیم.»

این پهپاد با بال‌های دلتایی در دو نوع توساخته شده است. وزن برخاست آن ۵۵ کیلوگرم و حداکثر ظرفیت حمل بار آن ۱۵ کیلوگرم است. این پهپاد می‌تواند تا ۵۰۰ کیلومتردر حداکثر ارتفاع ۳۰۰۰ متری پرواز کند. اپراتور این پهپادمی تواند این پرنده را توسط دوربین تا ۲۰۰ کیلومترهدایت کند.شرکت سازنده این پهپاد در حال توسعه یک سامانه وشکی متحرک برای پرتاب است.

3754193

صنایع هوافضای ترکیه از پهپاد رزمی جدید دیگری رونمایی کرد که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اولین پرواز خود را انجام دهد. این پهپاد «آنکا-۳» نام دارد.

این وبگاه نوشت، این پهاد رزمی برای ماموریت‌های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی، حمله به عمق اهداف دشمن و انهدام پدافند هوایی دشمن است.

در تحولی دیگر، صنایع هوافضای ترکیه اعلام کرد که جنگنده رادار گریز نسل پنجم « تی‌اف‌اکس» این کشور در روزهای گذشته از آشیانه بیرون آمده و بر روی باند پرواز حرکت کرده است.

صنایع هوافضای ترکیه اعلام کرده که این جنگنده اولین پرواز خود را تا پایان سال ۲۰۲۳ انجام داد. ترکیه مدعی شده که این یک جنگنده برتری هوایی در تمام شرایط آب و هوایی است و قرار است جایگزین جنگنده‌های «اف-۱۶ فالکون» نیروی هوایی ترکیه و به کشورهای خارجی صادر شود

نقش پررنگ زنان در تمامی عرصه ها در ترکیه
بخوانید
عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا