میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
سلامت و زیبایی

خاصیت جادویی نمک در چای

چای و نمک برای عفونت دندان توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. شما از نمک برای عفونت دندان و چای می توانید روزانه یک الی دو بار استفاده کنید تا عفونت دندان خود را درمان کنید.

تبلیغ در عصر ترکیه

امروزه بسیاری از افراد برای درمان عفونت دندان ترجیح می‌دهند که از روش‌های سنتی استفاده کنند. استفاده از چای و نمک برای عفونت دندان یکی از بهترین روش ها به شمار می رود.

مقدار زیادی نمک را در چای غلیظ بریزید به اندازهای که بسیار شور شود و مقداری آویشن به آن اضافه کنید و مرتب غرغره کنید. درمان درد و عفونت دندان است.

چای و نمک برای عفونت دندان توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. شما از نمک برای عفونت دندان و چای می توانید روزانه یک الی دو بار استفاده کنید تا عفونت دندان خود را درمان کنید.

خواصی که این دو ماده دارند باعث بهبودی مشکلات دندان می شود؛ همچنین چای باعث بهبود خونریزی بعد از کشیدن دندان می شود.

غرغره کردن آب نمک ولرم

زمانی که شما دندان خود را می کشید احتمال دارد محیط را برای رشد عفونت های دندانی فراهم کنید. در واقع باید بدانید که اگر به خوبی برخی از نکات مهم مربوط به مراقبت از دندان را در نظر نگیرید نمی توانید از دندان های خود مراقبت نمایید.

شما بعد از کشیدن دندان باید یک روز صبر کنید و پس از یک روز دهان تان را با آب نمک قرقره نمایید. شما می توانید یک محلول آب نمک ولرم را آماده کنید و هر روز قرقره نمایید.

استفاده از چای کیسه ای

یکی از مهمترین موادی که درون چای وجود دارد تانیک اسید می باشد بسیاری از افرادی که دندان خود را می کشند دچار خونریزی شدید می شوند.از آنجایی که تانیک را به عنوان یکی از بهترین اقباض کننده های خون می شناسند. در صورتی که شما بعد از کشیدن دندان خونریزی شدید داشتید بهتر است از چای کیسه ای استفاده کنید.

برای استفاده از چای کیسه ای باید چای را روی دندان های خود فشار دهید تا خونریزی تمام شود. برای اینکه چای کیسه ای خونریزی را متوقف سازد شما باید حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه آن را روی دندان های خود بگذارید. همچنین شما باید بدانید که از چای برای درمان عفونت دندان به صورت نوشیدنی هم استفاده می کنند.

اگر شما نمی خواهید از چای کیسه ای استفاده کنید می توانید مقداری چای خشک را درون کیسه بریزید و آن را روی دندان های خود بگذارید. دقت داشته باشید که اثربخش تر بودن چای و نمک برای عفونت دندان باید آنها را به صورت مستقیم مورد استفاده قرار دهید.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
دنیای اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا