میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ترکیه

جریمه 52 میلیون لیره ای برای کشتی های آلوده کننده دریا در آنتالیا

در مجموع 52 میلیون و 560 هزار لیره جریمه برای 35 کشتی که در 6 ماه گذشته، به عنوان عامل آلودگی دریاها شناسایی شده بودند، اعمال شد.

تبلیغ در عصر ترکیه

برای 35 کشتی که در 6 ماه گذشته مشخص شده که باعث آلودگی دریای آنتالیا شده اند ، در مجموع 52 میلیون و 560 هزار لیره جریمه تعیین شد .

به گزارش عصر ترکیه، بر اساس بیانیه شهرداری آنتالیا، دوربین های حرارتی و دید در شب در 22 نقطه در محدوده برنامه “سیستم بازرسی الکترونیکی کشتی” برای جلوگیری از آلودگی ناشی از کشتی ها در خلیج آنتالیا نصب شده است.

تیم ها به طور مداوم صفحه نمایش های مرکز سیستم را بررسی می کنند و در صورت تشخیص آلودگی ناشی از کشتی ها، بلافاصله پرسنل را با قایق های تندرو به منطقه اعزام می کنند. برای کشتی‌هایی که زباله‌های خود را تخلیه کرده‌اند، مجازات‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

در این زمینه، در مجموع 52 میلیون و 560 هزار لیره جریمه برای 35 کشتی که در 6 ماه گذشته، به عنوان عامل آلودگی دریاها شناسایی شده بودند، اعمال شد.

مصطفی یلدریم، مدیر شعبه مدیریت سواحل دریایی شهرداری آنتالیا، که نظرات وی در این بیانیه گنجانده شده است، اظهار داشت که آنها با سیستم الکترونیکی بازرسی کشتی که اولین سیستم در ترکیه است، از دریاهای آنتالیا در برابر آلودگی محافظت کردند.

یلدیریم اظهار داشت که منطقه دریا بطور شبانه روزی و با دوربین هایی با وضوح بالا رصد می شود و آنها بلافاصله در مورد کشتی هایی که تشخیص داده شده بود در حال تخلیه هستند مداخله کردند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
trthaber

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا