میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
ارز دیجیتال

تن کوین به دنبال ثبت رکورد سریع ترین بلاکچین دنیا

رشد پایگاه کاربری تن با گسترش گره‌های اعتبارسنج آن به ۳۵۰ و ایجاد یک شبکه غیرمتمرکزتر، که اکنون به ۲۵ کشور جداگانه گسترش یافته، همراه شده است.

تبلیغ در عصر ترکیه

بنیاد تن (TON Foundation) اخیرا از برنامه‌های خود برای کسب لقب رسمی «سریع‌ترین بلاکچین جهان» خبر داده است.

برای این منظور، تست عملکرد شبکه عمومی تن کوین در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳ انجام خواهد شد که در آن، قابلیت اطمینان، مقیاس‌پذیری و سرعت این بلاکچین مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

از سال ۲۰۲۲، بلاکچین تن رشد تصاعدی داشته است. این شبکه شاهد افزایش خیره‌کننده ۲۰ برابری در آدرس‌های خود بوده که از ۱۷۰ هزار به ۳٫۵ میلیون آدرس رسیده است.

رشد پایگاه کاربری تن با گسترش گره‌های اعتبارسنج آن به ۳۵۰ و ایجاد یک شبکه غیرمتمرکزتر، که اکنون به ۲۵ کشور جداگانه گسترش یافته، همراه شده است.

در این میان، لازم به ذکر است که در طول این گسترش سریع، بلاکچین تن یک سابقه قابل‌اعتماد برای خود ایجاد کرده و هیچگونه اختلال عمده‌ای در شبکه آن ثبت نشده است.

همکاری بین بنیاد تن و پیام‌رسان تلگرام نیز که در ۱۳ سپتامبر اعلام شد، بر تعهد این بنیاد برای گسترش پذیرش فناوری غیرمتمرکز تاکید دارد.

تست آتی عملکرد این شبکه هم، گامی اساسی در نشان دادن قابلیت‌های منحصربه‌فرد بلاکچین تن است که اکنون به عنوان یک لایه زیرساخت قابل‌اعتماد برای اکوسیستم وب ۳ در تلگرام عمل می‌کند.

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
گرد آورنده
رمزارز نیوز
منبع
کریپتو پوتیتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا