میزیتو
بلیط هواپیما فلای تودی
خبرهای ایران

بارش‌های بهاری ادامه دارد / روند کاهش دما در پیش است

«شنبه(۲۵ فروردین) در شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، شرق مازندران، گلستانف سیستان و بلوچستان، شمال فارس و ارتفاعات شرقی البرز تداوم بارش باران گزارش شده‌است. برای روز یکشنبه (۲۶ فروردین) نیز شاهد ورود سامانه بارشی از شرق کشور هستیم که بارش‌ها را در شمال شرق و شرق کشور تقویت می‌کند.»

تبلیغ در عصر ترکیه

گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش باران در نیمه شمالی کشور ادامه دارد و کاهش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «جمعه (۲۴ فروردین) در سواحل دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، شرق و مرکز کشور و همچنین برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان شاهد بارش باران هستند. شدت بارش در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود. پدیده گرد و خاک نیز در شمال شرق کشور رخ می‌دهد.»

فریبا گودرزی افزود: «شنبه(۲۵ فروردین) در شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، شرق مازندران، گلستانف سیستان و بلوچستان، شمال فارس و ارتفاعات شرقی البرز تداوم بارش باران گزارش شده‌است. برای روز یکشنبه (۲۶ فروردین) نیز شاهد ورود سامانه بارشی از شرق کشور هستیم که بارش‌ها را در شمال شرق و شرق کشور تقویت می‌کند.»

دریای خزر، شرق خلیج فارس، تنگه و دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود. بارش باران و رگبار و رعد وبرق در تهران کاهش می‌یاید، اما همچنان شاهد کاهش روند دمای پایتخت خواهیم بود.

بیشینه و کمینه دمای تهران بین ۱۹ تا ۸ درجه سانتی‌گراد است.

سردترین ایستگاه هواشناسی توچال در استان تهران با دمای ۳ درجه زیر صفر و گرم‌ترین ایستگاه قصر قند در استان سیستان و بلوچستان با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور در پایان درباره میزبان بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کشور یادآور شد: «خنداب در استان مرکزی ۴۵ میلی‌متر و هرسین در استان کرمانشاه ۴۳ میلی‌متر بیشترین میزان بارش اخیر را داشته‌اند.»

عضویت در تلگرام عصر ترکیه عضویت در اینستاگرام عصر ترکیه
منبع
همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا